استاندار:

وضعیت پساب فاضلاب، یکی از چالش های شهر بندرعباس/ برنامه مدیریت منابع و مصارف آب شرب استان هرمزگان به تصویب رسید



استاندار هرمزگان گفت: به منظور مدیریت منابع آبی و مقابله با خشکسالی ها، برنامه مدیریت منابع و مصارف آب شرب استان تدوین و به تصویب رسید.

به گزارش صبح ساحل، «مهدی دوستی»، استاندار هرمزگان دوشنبه شب در ششمین نشست شورای حفاظت از منابع آب و کارگروه سازگاری با کم آبی هرمزگان، گفت: براساس این مصوبه، شرکت آب منطقه ای و سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان مکلف شدند در راستای حمایت از بخش کشاورزی، مقابله با خشکسالی و حفظ شرایط موجود باغ ها، تمامی توان خود را در راستای تامین آب باغ های حقابه بر پایین دست سد میناب، از سایر منابع قابل استحصال به کار گیرند و مکاتبه های لازم را به منظور تامین منابع مالی مقابله با خشکسالی انجام دهند.


وی همچنین یکی از چالش‌های شهر بندرعباس را وضعیت پساب فاضلاب شهر بندرعباس عنوان و تاکید کرد: برای مقابله با این معضل، مدیران مربوطه مکلف به شناسایی نقاط ضعف شبکه جمع آوری فاضلاب، برآورد هزینه های اجرایی ارائه برنامه زمانبندی و بررسی چالش‌های اجرایی شدند. همچنین با تاکید استاندار هرمزگان، پنجشنبه هفته جاری نشستی فوق العاده با هدف بررسی روند اجرایی پروژه ساماندهی پساب فاضلاب بندرعباس برگزار می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها