با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان صورت گرفت

دستگیری فروشنده قرص‌های روانگردان به دانش‌آموزان



مرد 36 ساله‌ای که با چرب‌زبانی و پرسه زدن در اطراف مدارس رودان، قرص‌های روان‌گردان را به دانش آموزان می‌فروخت دستگیر شد.

 

به گزارش صبح ساحل، این فرد سودجو سابقه‌دار، ساعت‌ها در اطراف مراکز آموزشی و تفریحی و مدارس شهرستان رودان می‌چرخید و با یافتن سوژه، به آن‌ها مواد مخدر و قرص‌های روان‌گردان قالب می‌کرد. در هنگام دستگیری، از وی بیش از یک هزار عدد قرص روان‌گردان شامل ترامادول ،  متادون،قرص،  B2 و... کشف شد. این جوان قبلا در پوشش عطاری اقدام به فروش مواد های روانگردان می کرد اما با پلمپ شدن این عطاری،با خودرو در سطح شهر چرخ می زد و افراد را به دام می انداخت.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان در این خصوص گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در اجرای طرح پاک‌سازی نقاط و محلات آلوده و مبارزه با خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر با انجام کارهای اطلاعاتی و گشت زنی‌های هدفمند در سطح شهرستان، فردی که به‌صورت دوره‌گردی و سیار با حضور در اطراف مراکز آموزشی و تفریحی مدارس و پارک‌ها اقدام به فروش مواد مخدر و قرص‌های روان‌گردان در بین جوانان و نوجوانان می‌کرد شناسایی کردند.

سردار غلامرضا جعفری بابیان اینکه مأموران با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و در بازرسی از خودرو وی تعداد یک هزار و ۴۶۹ عدد قرص‌های روان‌گردان و مبلغ یک‌میلیون و ۵۴۲ هزار تومان وجه نقد حاصل از فروش داروهای روان‌گردان و یک دستگاه کارت‌خوان کشف و ثبت کردند یادآور شد: مبارزه و مقابله جدی و قاطعانه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت توسط پلیس انجام می‌شود و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه و توزیع مواد مخدر و هرگونه بی‌نظمی هنجارشکنی و اخلال در نظم عمومی از طریق سامانه تلفنی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم پاک‌سازی محل و دستگیری مجرمان اقدام شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها