لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور:

دومین برد دلچسب شهرداری بندرعباس به دست آمد



تیم شهرداری بندرعباس در  هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته‌ دوم فوتبال کشور در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به دیدار تیم شهدای رزکان کرج  رفت.

       

به گزارش صبح ساحل، تیم‌های شهرداری بندرعباس و شهدای رزکان کرج در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر یک به سود شهرداری بندرعباس به پایان رسید. شاگردان امیر خلیفه اصل در تیم شهرداری بندرعباس در این دیدار خانگی با یک بازی روان و دیدنی و بازی روبه جلو درهمان دقایق اولیه بازی موفق شدند توسط امیر حسین قویدل به گل برسند. درادامه بازی شاگردان فرشاد فلاحت زاده در تیم شهدای رزکان با حمله های خود روی دروازه شهرداری موفق شدند گل مساوی را در دروازه میزبان جای دهند. زننده این گل پیمان نصیری بود. شهرداری بعد از دریافت این گل چند موقعیت گلزنی را به دست آوردند که یکی بعد از دیگری به هدر رفت تابازی درنیمه نخست مساوی به پایان برسد.
در نیمه دوم شهرداری توپ ومیدان را در دست گرفت و  معین رنجبریان با آمدنش به بازی گل دوم را برای نارنجی پوشان به ثمر رساند تا دومین پیروزی شهرداری در این فصل رقم بخورد.شهرداری درهفته پنجم درخارج از خانه با تیم شهرداری بم دیدار خواهد کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها