مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس :

حضور هواداران و اعضای شورای شهر در ورزشگاه خلیج فارس موجب دلگرمی نارنجی پوشان است



مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در پایان بازی تیم شهرداری بندرعباس با رزکان البرز از حضور هواداران و اعضای شورای شهر در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس تشکر کرد.

    

به گزارش صبح ساحل،  فرامرز عیانی مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: فوتبال بدون حضور هوادران معنی ندارد و امیدوارم هر چه زودتر مسوولان اجازه دهند تا هواداران به طور کامل به ورزشگاه ها بیایند و از تیم های محبوب خودشان حمایت کنند.
وی بیان داشت: حضور یعقوب دبیری نژاد،  عیسی عباسی، حسن سالاری و  اسماعیل رئیسی اعضای شورای شهر بندرعباس، علی پور رئیس دفتر شهردار و پطروس ترابی در ورزشگاه خلیج فارس و دیدن بازی  انگیزه و دلگرمی به مجموعه باشگاه شهرداری بندرعباس داد و امیدوارم این حمایت ها همچنان ادامه داشته باشد و این فصل شاهد حضور تیم شهرداری در لیگ دسته اول  کشور باشیم.
فرامرز عیانی مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: شهرداری شناسنامه ورزش و فوتبال این استان‌ می باشد و از یکایک پیشکسوتان و علاقمندان به ورزش می خواهم که مجموعه تیم شهرداری را تنها نگذارند زیرا حضور پیشکسوتان در کنار این تیم لازم است و بنده از تمامی کسانی که دلسوزانه به فکر پیشرفت ورزش و فوتبال استان هستند تشکر می کنم و امیدوارم پیروزی های تیم فوتبال شهرداری در هفته های پیش رو هم ادامه داشته باشد.

ذ  

حضور هواداران و اعضای شورای شهر در ورزشگاه خلیج فارس موجب دلگرمی نارنجی پوشان است

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها