مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان:

توان عملیاتی بندر شهید باهنر با الحاق تجهیزات جدید ارتقا یافت



مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از الحاق چندین دستگاه جرثقیل سنگین و نیمه سنگین با  هدف ارتقاء نرم عملیاتی، تسهیل در امر تخلیه و بارگیری و کاهش مدت زمان انتظار در این بندر خبر داد.

به‌ گزارش صبح ساحل، «حمیدرضا محمد حسینی تختی»، مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان با اشاره به استقرار پرت جدید اپراتوری در بندر شهید باهنر جهت ارتقاء توان لجستیکی و کاهش زمان عملیات تخلیه و بارگیری، گفت: 6 دستگاه جرثقیل سنگین و نیمه سنگین و سایر تجهیزات مورد نیاز به چرخه عملیاتی این بندر بزرگ صادراتی اضافه تا ناوگان خدماتی با توان مضاعف‌تری نسبت به گذشته ارائه خدمت نماید. وی این تجهیزات را شامل سه دستگاه جرثقیل سنگین ۱۰۰تا ۱۲۵ تنی، سه دستگاه جرثقیل نیمه‌ سنگین۵۰ تا ۹۰ تنی اعلام کرد و گفت: در آینده نزدیک لیفتراک و سایر تجهیزات خدماتی نیز به این تجهیزات اضافه خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه 300 میلیارد ریال برای خرید این تجهیزات توسط بخش خصوصی هزینه شده است خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این تجهیزات بشکل مستقیم برای 20 نفر و بشکل غیر مستقیم برای 70 نفر اشتغال فراهم می شود.

به گفته محمدحسینی تختی رعایت الزامات ایمنی، تقویت خدمات حمل و نقل لجستیکی و کاهش مدت زمان انتظار سه مؤلفه مورد تاکید است که رضایت ارباب رجوع و ذینفعان را به ‌همراه خواهد داشت .

لازم به ذکر است؛ بندر شهید باهنر با دارا بودن ۱۲ پست اسکله و حداکثر آبخور ۱۱.۵ متر، ظرفیت پذیرش و پهلوگیری انواع شناورهای اقیانوس پیما و موتور لنج های سنتی را دارد.

  توان عملیاتی بندر شهید باهنر با الحاق تجهیزات جدید ارتقا یافت

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها