واحد چهار بخار نیروگاه بندرعباس به مدار تولید بازگشت



سرپرست معاونت بهره برداری نیروگاه بندرعباس گفت: واحد ۴ بخار در نیروگاه بندرعباس پس از رفع محدودیتهای تولیدی به منظور بالا بردن سطح آمادگی افزایش تولید ۲۵۰ مگاواتی برق به شبکه سراسری پیوست.

به گزارش صبح ساحل، «مهدی مرادی»، سرپرست معاونت بهره برداری نیروگاه بندرعباس امروز (۱۳ آذرماه) با اعلام خبر پیوستن واحد ۳۲۰مگاواتی شماره ۴ بخار نیروگاه بندرعباس به شبکه سراسری برق، گفت: واحد ۴ بخار نیروگاه بندرعباس که پس از خروج از پیش تعیین شده  از مدار خارج شده بود، پس از ۶۰ ساعت تلاش شبانه‌روزی کارکنان تعمیرات مکانیک و بهره‌برداری به مدار تولید بازگشت. وی اضافه کرد: در تعمیرات سه روزه این واحد ، عملیات شستشوی لانگستروم،تمیزکاری کندانسور  و رفع نشتی از بویلر با موفقیت انجام و  به مرحله بهره‌برداری رسید.

سرپرست معاونت بهره برداری نیروگاه بندرعباس با اشاره به تخصص و تجارب متخصصان این نیروگاه و صنعت برق کشور در تعمیرات واحدهای نیروگاهی افزود: تولید برق مطمئن ،ایمن و پایدار ،جز با مراقبت های اصولی ،بهره برداری صحیح و تعمیرات به موقع میسر نمی شود که در این نیروگاه با انجام تعمیرات واحد ۴ بخار به وقوع پیوست.

وی گفت: با راه‌اندازی واحد ۴ بخار در نیروگاه بندرعباس ۲۵۰ مگاوات برق به شبکه سراسری افزوده شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها