مدیر جهاد کشاورزی جاسک خبرداد:

توزیع مناسب و عدم کمبود مرغ گرم در جاسک



مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان جاسک از توزیع مناسب و عدم کمبود مرغ گرم در سطح مرغداری های این شهرستان خبر داد.
 
به گزارش صبح ساحل، محمد خدابخشیان در این زمینه اظهار کرد: با کمبود مرغ در سطح جاسک مواجه نیستیم اما مشکل  این بود که طی ۱۰ روز گذشته مرغ آماده کشتار در مرغداری های جاسک وجود نداشت و سهمیه مرغ گرم این شهرستان نیز از سایر مرغداری های شرق استان تامین می گردید.
وی افزود: در چند روز اخیر مرغ آماده کشتار در مرغداری های سطح این شهرستان وجود نداشت و سهمیه آن از سایر مرغداری های شرق استان تامین می شد با این حال ارسال مرغ آماده کشتار از مرغداری های سطح شهرستان جاسک به کشتارگاه میناب لغات از تاریخ 16 آذر ماه انجام خواهد شد.
خدابخشیان با اشاره به اینکه ۶ مرغداری فعال و ۳ مرغداری غیرفعال در شهرستان جاسک وجود دارد بیان کرد: از ۱۶ آذر تا اوآخر ماه جاری ۶٠ هزار قطعه مرغ تولید مرغداری های جاسک جهت تامین بازار این شهرستان در نظر گرفته شده است. 
مدیر اداره جهاد کشاورزی شهرستان جاسک در پایان با اشاره بر نحوه صحیح نظارت بر توزیع اقلام اساسی در سطح این شهرستان خاطرنشان کرد: توزیع یک تن مرغ گرم روز پنج شنبه ۱۱ آذر ماه  در مرکز شهرستان جاسک صورت گرفته است و همچنین در تاریخ ۱۲ آذرماه نیز یک و نیم تن مرغ منجمد به قیمت تنظیم بازار توسط فروشگاه رفاه تامین و آماده توزیع شده و مقدار سه و نیم تن مرغ منجمد تنظیم بازار نیز توسط تعاونی روستایی از شنبه ۱۳ آذر توزیع خواهد شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها