ماجرای استعفا دسته‌جمعی از زبان شهردار



دیروز خبری در رسانه‌های استان مبنی بر استعفای دسته‌جمعی برخی از مدیران آتش‌نشانی بندرعباس منتشر شد. در متن استعفانامه 7 نفر از مدیران ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرداری بندرعباس علت، اعتراض به برکناری یکی از معاونان آتش‌نشانی و فرستادن وی به بایگانی اداره همچنین عدم امنیت شغلی ذکرشده بود. صبح ساحل در خصوص این حواشی، ماجرا را از «مهدی نوبانی» شهردار بندرعباس جویا شد.

به گزارش صبح ساحل، نوبانی با تأکید بر این‌که مداخله‌ای در امور داخلی آتش‌نشانی مانند انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران ندارد گفت: علیرضا بهمن نژاد به‌عنوان سرپرست آتش‌نشانی بندرعباس، بر اساس صلاحدید و سیاست‌های مجموعه، اقدام به انتصاب و تغییر نیروها می‌کند. وی ادامه داد: حسن امینی زاده معاون سابق عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس یکی از نیروهای باسابقه و دارای کارنامه درخشان به سمت مسئول پشتیبانی و آموزش آتش‌نشانی درآمدهاست نه در قسمت بایگانی و در حال حاضر مسعود رئیسی، سرپرست این معاونت را بر عهده دارد که وی نیز از نیروهای پیشکسوت مجموعه است.

نوبانی بابیان اینکه 4 نفر از مدیران ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرداری استعفا خود را پس گرفتند گفت: این افراد بر اساس شنیده‌هایی که در آینده نزدیک، شاید سمت‌هایشان تغییر کند دچار سو تفاهم شده و در این رابطه استعفانامه‌ای تنظیم کرده بودند. وی ادامه داد: این موضوع درون‌سازمانی بود که نباید به فضای مجازی کشانده می‌شد اما فردی در این مورد شیطنت کرده و متن استعفانامه را منتشر کرده است. شهردار بندرعباس یادآور شد: دیشب با 4 نفر از این مدیران در دفتر خودم دیدار داشتم و پس از گفت‌وگو و اطلاع از چگونگی موضوع، آن‌ها استعفانامه خود را پس گرفتند و آن چیزی که در فضای مجازی منتشرشده است شیطنت رسانه‌ای بوده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها