سفر مدیرعامل هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان به بندر شهید رجایی



همزمان با سفر مدیرعامل هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان و مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا به بندر شهید رجایی در روز سه شنبه ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ چند طرح پشتیبانی و لجستیکی شرکت سینا در بندر شهید رجایی به بهره برداری رسید.
به گزارش صبح ساحل، سایت کانتینر یخچالی شعبه پایانه اختصاصی شرکت سینا در بندر شهید رجایی افتتاح شد. این طرح با هدف جذب کانتینرهای یخچالی وارداتی، درآمدزایی و بازاریابی راه اندازی شده است.
 
 رونمایی از سامانه برخط خدمات مشتریان با رویکرد جدید دولت
 
در راستای سیاست های دولت الکترونیک و کمینه نمودن حضور مردم در دستگاه ها و ارگان ها و کاهش زمان خدمت دهی و به جهت شکست زنجیره انتقال ویروس کووید ۱۹ و همچنین افزایش کیفیت خدمات، شرکت سینا بر آن شد تا با باز طراحی فرایندهای موجود در بخش خدمات مشتریان، راهکار e-BCTS را در فاز اول با تمرکز بر ثبت درخواست های استریپ و ارزیابی کانتینر که از درخواست های پر تکرار در سالن خدمات می باشد و با هدف کاهش میزان تردد در سالن خدمات مشتریان طراحی و به بهره برداری برساند.
همچنین در همین فاز، و بنا بر سیاست های افزایش سطح اتوماسیون عملیات شرکت، فرایند تخصیص کشنده به مجوزهای بارگیری به این سامانه اضافه گردید که مقدمه ای به هوشمندسازی گیت های ترمینال ۲ کانتینری بندر شهید رجایی می باشد.
با استقرار و بهره برداری از سامانه eBCTS انتظار می رود ،حجم مراجعات به سالن خدمات مشتریان به میزان ۳۰ درصد کاهش یافته و زمان خدمت دهی برای درخواست های پوشش داده شده به شکل چشم گیری کاهش یابد. لذا این کاهش مراجعات و کاهش ازدحام حاصله نیز تاثیر بسزایی بر زمان دریافت خدمت سایر درخواستها در سالن خدمات مشتریان خواهد داشت.
 
رونمایی از سامانه پایش و راهبری تجهیزات (GPS)شرکت سینا در بندر شهید رجایی 
این سامانه در فاز اول و به تعداد 31 دستگاه در بندر شهید رجایی  افتتاح گردید . این پروژه ،یکی از طرح های اصلاحی احصاء شده از نتایج مطالعات آینده پژوهی و عارضه یابی در انتهای سال ۱۳۹۹ می باشد که با دستور دکتر طراح زادگان مدیر عامل شرکت سینا و با مدیریت و نظارت معاونت فنی و عمرانی اجرا و به بهره برداری رسید . هدف از اجرای این طرح، افزایش بهره وری ، مدیریت سوخت ، مدیریت و پراکندگی و جانمایی ناوگان ، یکپارچه سازی اطلاعات و حرکت به سوی سینا دیجیتال می باشد . در این مراسم مهندس لکزیان، مدیر برنامه ریزی نت تجهیزات از اهداف و صرفه اقتصادی این طرح دفاع نمود و اعلام کرد، در صورت اخذ موافقت اصولی مدیران ارشد مجموعه، فاز های توسعه این طرح و تعمیم آن به تمامی تجهیزات شرکت کلید خواهد خورد.
مدیران ارشد شعبه و بررسی عملکرد ۸ ماهه سال جاری از دیگر بخش های سفر یکروزه مدیرعامل هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان و مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا به بندر شهید رجایی بود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها