همزمان با سفر مدیرعامل هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان به بندر شهید رجایی صورت گرفت

بهره‌برداری از چند طرح پشتیبانی و لجستیکی شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا در بندر شهید رجایی



با سفر مدیرعامل هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان و مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا به بندر شهید رجایی در روز سی آذر ماه، چند طرح پشتیبانی و لجستیکی شرکت سینا در بندر شهید رجایی به بهره برداری رسید.
 
به گزارش صبح ساحل، تجدید میثاق حشمت الله قنبری مدیرعامل هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان و فرخ طراح زادگان مدیرعامل شرکت سینا و هیات همراه با آرمان‌های شهداء و انقلاب در بدو ورود به بندر شهید رجایی این مراسم با حضور جمعی از مدیران و مسوولین شعبه بندر شهید رجایی با زیارت قبور شهدای گمنام در بندر شهید رجایی برگزار شد.
 
آیین رونمایی از نمایشگر هوشمند شاخص های ایمنی،بهداشتی و محیط زیستی شرکت سینا
این نمایشگر، با هدف ارتقاء فرهنگ HSE  بین کارکنان ، اربابان رجوع، سایر ذینفعان ،آگاهی از شاخص های HSE و مخاطرات محیط کار به بهره برداری رسید.
 
 
 افتتاح سایت کانتینر یخچالی شعبه پایانه اختصاصی شرکت سینا در بندر شهید رجایی
 این طرح با هدف جذب کانتینرهای یخچالی وارداتی ، درآمدزایی و بازاریابی راه اندازی شده است.
 
 رونمایی از سامانه برخط خدمات مشتریان  با رویکرد جدید دولت
در راستای سیاست های دولت الکترونیک و کمینه نمودن حضور مردم در دستگاه ها و ارگان ها و کاهش زمان خدمت دهی و به جهت شکست زنجیره انتقال ویروس کووید ۱۹ و همچنین افزایش کیفیت خدمات، شرکت سینا بر آن شد تا با باز طراحی فرایندهای موجود در بخش خدمات مشتریان، راهکار e-BCTS را در فاز اول با تمرکز بر ثبت درخواست های استریپ و ارزیابی کانتینر که از درخواست های پر تکرار در سالن خدمات می باشد و با هدف کاهش میزان تردد در سالن خدمات مشتریان طراحی و به بهره برداری برساند.
همچنین در همین فاز، و بنا بر سیاست های افزایش سطح اتوماسیون عملیات شرکت، فرایند تخصیص کشنده به مجوزهای بارگیری به این سامانه اضافه گردید که مقدمه ای به هوشمندسازی گیت های ترمینال ۲ کانتینری بندر شهید رجایی می باشد.
با استقرار و بهره برداری از سامانه eBCTS انتظار می رود ،حجم مراجعات به سالن خدمات مشتریان به میزان ۳۰ درصد کاهش یافته و زمان خدمت دهی برای درخواست های پوشش داده شده به شکل چشم گیری کاهش یابد. لذا این کاهش مراجعات و کاهش ازدحام حاصله نیز تاثیر بسزایی بر زمان دریافت خدمت سایر درخواستها در سالن خدمات مشتریان خواهد داشت.
 
رونمایی از سامانه پایش و راهبری تجهیزات (GPS)شرکت سینا در بندر شهید رجایی
این سامانه در فاز اول و به تعداد 31 دستگاه در بندر شهید رجایی  افتتاح گردید . این پروژه ،یکی از طرح های اصلاحی احصاء شده از نتایج مطالعات آینده پژوهی و عارضه یابی در انتهای سال ۱۳۹۹ می باشد که با دستور دکتر طراح زادگان مدیر عامل شرکت سینا و با مدیریت و نظارت معاونت فنی و عمرانی اجرا و به بهره برداری رسید . هدف از اجرای این طرح، افزایش بهره وری، مدیریت سوخت ، مدیریت و پراکندگی و جانمایی ناوگان ، یکپارچه سازی اطلاعات و حرکت به سوی سینا دیجیتال می باشد . در این مراسم مهندس لکزیان، مدیر برنامه ریزی نت تجهیزات از اهداف و صرفه اقتصادی این طرح دفاع نمود و اعلام کرد، در صورت اخذ موافقت اصولی مدیران ارشد مجموعه، فاز های توسعه این طرح و تعمیم آن به تمامی تجهیزات شرکت کلید خواهد 
خورد.
دیدار و گفتگو با محمدی کرجی ران مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای واحد فنی شعبه بندر شهید رجایی و جلسه با مدیران ارشد شعبه و بررسی عملکرد ۸ ماهه سال جاری از دیگر بخش های سفر یکروزه مدیرعامل هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان و مدیرعامل شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا به بندر شهید رجایی بود.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها