سردار نقدی در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در بندرعباس:

ماموریت نیمه‌تمام حاج قاسم سلیمانی آزادی فلسطین است



مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی وابومهدی المهندس با حضور معنوی ۳ شهید گمنام و سخنرانی سردارنقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه و حضور مسئولین استانی و عموم مردم در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد.

        

به گزارش صبح ساحل، اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به سردار نقدی، شهادت حاج قاسم سلیمانی، شهید اسلام و ایام فاطمیه را تسلیت گفت.

در ادامه مراسم هم سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه گفت:  سالروز شهادت رادمرد اردوگاه فاطمی و پیرو خط شهادت، حاج قاسم سلیپانی و ابومهدی المهندس را تسلیت می‌گویم.

وی افزود: دوسال از شهادت مردانی که شهادت را از مکتب حضرت فاطمه آموختند می‌گذرد اما هنوز داغ ما تازه و چشم‌هایمان اشکبار است.

سردار نقدی با بیان این ما شهدا و مردان زیادی را از دست دادیم گفت: موج بزرگی که با این شهادت در دنیا ایجاد شد بی‌سابقه بود و جمعیت چند ده میلیون مردم که این شهدا را با اشک خود بدرقه کردند بی‌نظیر بود و شاید کسی چنین تشییع جنازه‌ای کم‌تر دیده شده‌بود.

وی اضافه کرد: وقتی انسان برای رضای خدا کار کند خدا خود مزد او را می‌دهد و یکی جان خود را در راه خدا می‌دهد و خداوند او را تا ابد زنده نگه می‌دارد و کسی که آبروی خود را در راه خدا می‌دهد خدا او را آبرومندتر می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: گاهی وضعیت جبهه به گونه‌ای است که باید تقیه کنید و نمی‌توانید بگویید که درجال رفتن به جبهه هستم و براورد همه هم این است که این جبهه پیروزی ندارد و هیچ چشم‌انداز نظامی از پیروزی وجود ندارد مثل صحنه کربلا که هزاران نفر در مقابل ۷۲ نفر قرار داشتند.

وی افزود: چنین جبهه‌ای که همه سایسیون و نظامیام شما را شماتت می‌کنند بابت حضور در آن و می‌دانند که پیروزی ندارد تنها دلیل برای حضور آن اخلاص و رضای خداست.

سردار نقدی اظهار کرد: بنابراین این شهادت ثمره اخلاص حاج قاسم سلیمانی بود و درس بزرگی بود که از سیدالشهدا، سرور تمام آزادیخواهان جهان فراگرفته بود.

وی افزود: راه حاج قاسم سلیمانی را باید با شناخت راه و نیات او ادامه داد و ماموریت او در نیمه راه است که ما باید آن را تمام کنیم و به سرانجام برسانیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه یادآور شد: گاهی از ما می‌پرسند پس انتقام چه شد؟ این انتقام تحقق هدف و اتمام ماموریت نیمه تمام حاج قاسم سلیمانی است و ابعاد گسترده‌ای دارد که با کشتن چند نفر محقق نمی‌شود.

وی افزود: یکی از راه‌های شناخت راه نیمه تمام حاج قاسم سلیمانی خواندن وصیت‌نامه حاج قاسم سلیمانی است که توصیه می‌کنم حتما آن را چندین بار بخوانید زیرا نکات و ابعاد زیادی دارد.

سردار نقدی تصریح کرد: حاج قاسم در ابتدای وصیت‌نامه خود از خدا تشکر می‌کند که او را در مسیر ولایت و امام خمینی(ره) و خامنه‌ای قرار داده‌است.

وی افزود: او سپس از مردم می‌خواهد که پایبند ولایت باشند و از ولایت فقیه حمایت کنند.

سردار نقدی گفت: ماموریت نیمه‌تمام حاج قاسم سلیمانی، آزادی فلسطین است و بنابراین همه جهان اسلام باید آماده شوند تا در وهله اول دستگاه استکبار را از منطقه پاک کنند.

وی افزود: یکی از دستاوردهای شهید سلیمانی در راه مبارزه با داعش پرورش نیروهای قدرتمند زمینی برای مقاومت است که ده‌ها برابر قدرتمندتر از گذشته هستند.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها