شرکت‌های فعال در کیش مکلف به ایجاد نقاهتگاه شدند



سخنگوی شورای سلامت کیش گفت: بر اساس مصوبات ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا تمام طرح‌ها و شرکت‌های فعال این جزیره مکلف به ایجاد نگاهتگاه شدند.

به گزارش صبح ساحل، «محمدرضا رضانیا»، سخنگوی شورای سلامت کیش روز سه شنبه درباره مصوبات چهل و پنجمین جلسه ستاد اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا، گفت: تامین امکانات و تجهیزات لجستیکی لازم در جزیره از مهمترین تاکیدات این ستاد بود و مقرر شد سازمان منطقه آزاد کیش تامین این امکانات را برای ستاد مبارزه با کرونا جزیره ادامه دهد.

وی اضافه کرد: برای ارتقا و افزایش پوشش شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سطح عمومی جزیره کیش، اقدامات نظارتی از طریق جوامع صنفی و ارگان‌های نظارتی با قدرت ادامه یابد و کمیته نظارت بلافاصله تشکیل جلسه داده و در جهت تقویت سیستم‌های نظارتی فعالیت داشته باشد.

رییس مرکز توسعه سلامت کیش افزود: قرار است فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی در جهت پیشگیری از گسترش شیوع سویه جدید کرونا (اومیکرون) از طریق روابط‌عمومی سازمان و رسانه ها انجام شود. وی یادآور شد: تمام پروژه‌ها و شرکت‌ها طبق ۲۰ درصد جمعیت شاغل خود، نسبت به تامین و ایجاد محل نقاهتگاه، برای بیماران احتمالی ملزم شوند تا درصورت ابتلای کارکنان تحت پوشش خود برای انجام قرنطینه اقدام کنند.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها