معاون اول رییس‌جمهور تاکید کرد:

آماده‌باش کامل نیروهای امدادی برای کمک به سیل‌زدگان



 معاون اول رییس‌جمهور در تماس تلفنی با استانداران هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان بر لزوم آماده‌باش کامل نیروهای امدادی و بسیج امکانات برای کمک‌رسانی فوری به سیل‌زدگان این مناطق تأکید کرد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، محمد مخبر عصر سه‌شنبه در تماس‌های تلفنی با استانداران چهار استان درگیر سیل، ‌با دریافت گزارشی از آخرین وضعیت این مناطق و میزان خسارات جانی و مالی، خواستار آمادگی همه‌جانبه نیروهای امدادی و به کارگیری تمام ظرفیت‌ها برای کمک به سیل‌زدگان و مهار سیل شد.

معاون اول رییس‌جمهور با تأکید بر اینکه دستگاه‌های امدادی و نیروهای کمک‌رسان باید به‌صورت تمام‌وقت و تا پایان مشکلات در آماده‌باش کامل باشند، از استانداران این چهار استان خواست که تمهیدات لازم را برای پیشگیری از بروز خسارات بیشتر و جبران آسیب‌ها و کاهش آلام مردم سیل‌زده در این مناطق بیاندیشند.

استانداران هرمزگان، سیستان و بلوچستان، فارس و کرمان نیز در این گفتگوی تلفنی گزارشی از آخرین وضعیت موجود، برآورد خسارات و اقدامات انجام شده برای امدادرسانی به سیل‌زدگان و رفع آبگرفتگی معابر ارائه کرده و از آماده‌باش کامل نیروهای امدادی برای مدیریت بحران در استان‌های متبوعشان خبر دادند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها