احمد مرادی تاکید کرد:

لزوم حضور کمیسیون‌های تخصصی مجلس درمناطق سیل زده هرمزگان



عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، گفت: انتظار می رود تیمی از کمیسیون های عمران و کشاورزی مجلس بازدیدی از مناطق سیل زده هرمزگان به عمل اورده و نسبت به تامین خسارات و حمایت از مردم این مناطق اقدام شود.

 

به گزارش صبح ساحل، احمد مرادی عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: طی چند روز گذشته شاهد بارش باران در اکثر استان های کشور به ویژه استان های جنوبی و استان هرمزگان بودیم. متاسفانه بارش شدید در استان هرمزگان خسارات زیادی به همراه داشته و سبب به راه افتادن سیل، قطعی برق و تلفن، تخریب راه های مواصلاتی و خسارت به کشاورزان شده است.
عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: وقوع سیل خسارات فراوانی به مردم در استان هرمزگان وارد کرده و انتظار می رود در اسرع وقت نسبت به تامین خسارات و حمایت از مردم منطقه اقدام شود.
وی در ادامه اظهار کرد: انتظار می رود تیمی از کمیسیون های عمران و کشاورزی مجلس بازدیدی از مناطق سیل زده هرمزگان به عمل اورده و نسبت به تامین خسارات و حمایت و پشتیبانی از مردم این مناطق در اسرع وقت اقدام شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه باید خسارات وارده به خانه‌ها و زمین‌های کشاورزی مردم ازسوی دولت جبران شود، اظهار کرد: این آب‌های سطحی که در نهایت حیف می‌شوند می‌توانست آب شرب و آب کشاورزی کشاورزان را تامین کند اما نداشتن برنامه‌ریزی برای ذخیره آب‌های سطحی سبب شده ما با وجود داشتن بارندگی‌های مناسب از خشکسالی رنج ببریم.

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر بنگاه‌های اقتصادی بزرگ مانند شرکت‌های نفتی مطابق قانون به مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کنند می‌توان بسیاری از مشکلات را کاهش داد و زیرساخت‌های لازم را ایجاد کرد اما متاسفانه بنگاه‌های اقتصادی به درصد ناچیزی از مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل می‌کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها