شهردار بندرعباس:

بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی خورهای شهر نیاز است



شهردار بندرعباس گفت: برای بازسازی و بهسازی، احداث بدنه سازی و کف سازی خورها اعتباری بالغ بر ۸۰۰ تا هزار میلیارد تومان نیاز است.

   

به گزارش صبح ساحل، مهدی نوبانی در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان هرمزگان که با حضور وزیر نیرو، معاون استاندار هرمزگان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، بیان کرد: شهرداری بندرعباس قبل از بارندگی، چند روز گذشته عملیات لایروبی خورها و پاکسازی کانال ها را در دستور کار خود قرار داد و تمام نیروهای شهرداری در شهر بندرعباس به صورت آماده باش کامل در آمدند.

شهردار بندرعباس افزود: با توجه به آبگرفتگی در سطح شهر، بعضی از خیابان ها نشستی داشته و یکسری خسارت های جزیی به شهر وارد شده که قابل کنترل بود و می طلبد که برای برطرف کردن این مشکل همه ی دستگاه ها یاری گر مجموعه شهرداری باشند.

نوبانی تصریح کرد: در این بارندگی به حدود ۱۵۰ واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده خسارت وارد و سقف ها و دیوارهای آنها مشکل ساز شده است که باید مرمت و بازسازی این منازل با همراهی و مشارکت دستگاه های مربوطه و خیرین صورت گیرد.

این مقام مسئول عنوان کرد: بالغ بر ۸۰۰ تا هزار میلیارد تومان برای خسارت وارده بر خورها و همچنین احداث بدنه سازی و کف سازی و بهسازی خورها نیاز است.

     

منبع:مهر

غیرقابل انتشار: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها