پایان سفر وزیر اقتصاد در هرمزگان:

عدم رضایت مردم از توسعه اقتصادی بندرلنگه/ لزوم گسترش ظرفیت پهلوگیری بنادر این شهرستان


نویسنده: سامیه طهورنیان

احسان خاندوزی در جمع بندی سفر خود به بندرلنگه گفت: بنده حامل سلام رئیس جمهور به مردم خوب، خونگرم و ولایی شهرستان  بندرلنگه هستم و  همینطور حامل پیام وی برای آمادگی و توجه بیشتر به مناطقی که در طول سال های گذشته مورد بی توجهی قرار گرفتند.
 
به گزارش صبح ساحل، وزیر اقتصاد در ادامه افزود: در ارزیابی هایی که در بحث بنادر و توسعه آن شد و همینطور در بیاناتی که مردم بندر لنگه ابراز کردند به وضوح عدم رضایت نسبت به توسعه و اقتصاد دیده می شود.
احسان خاندوزی تصریح کرد: به نظر میرسد در شهرستان بندر لنگه غیر از حل برخی از مسائل برای اقشار خاص، در دیگر مسائل و حوزه ها به درستی سرمایه گذاری نشده است‌. 
وزیر اقتصاد در ادامه اضافه کرد: امروز نکات بسیار خوبی، فرماندار، جناب مرادزاده، شهردار محترم بندرلنگه جناب فرهمندنیا و امام جمعه این شهر در مورد مشکلاتی که لزوم پیگیری دارند، فهرست کردند. بنده امشب در شورای اداری که برگزار خواهد شد به نمایندگی از سوی مردم بندر لنگه، تمامی موارد را پیگیری خواهم کرد. 
احسان خاندوزی در پایان گفت: در پیگیری های این سفر به طور ویژه مسئله افزایش ظرفیت بنادر بندر لنگه را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد تا کشتی هایی با تناژ بالاتر بتوانند در این بندر پهلوگیری کنند و امکان رشد اقتصادی شهر را دوباره فراهم آورد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها