نرم‌افزار‌های یادگیری زبان



اگر می‌خواهید با یک زبان پیشرفت واقعی داشته باشید، چه برای تحصیل، سفر، مهاجرت یا کار به ابزار‌های مختلفی نیاز دارید. اولین و مهمترین، شما باید به‌طور مداوم تمرین کنید. به همین دلیل است که پیدا‌کردن برنامه‌ها و منابعی که نیاز دارید بسیار مهم است. 
 
شما همچنین باید فراتر از توانایی های فعلی به خودتان فشار بیاورید. چندین برنامه و سرویس را انتخاب کنید و با برنامه ها و سرویس‌های آنلاین می‌توانید خودتان با سرعت بیشتر و هرجا که هستید بیاموزید. ترفند این است که بفهمید در مراحل مختلف باید روی چه چیزی کار‌کنید. هنگامی که برای اولین بار شروع به کار می‌کنید ممکن است برنامه‌ای را دوست داشته باشید که به شما می‌گوید دقیقا چه چیزی را برای 30 دقیقه فشرده در روز مطالعه کنید. Duolingo به ویژه برای تمرین
 در‌حال حرکت خوب است، همانطور‌که quizlet کمک مطالعه است. برخی از افراد متوجه می‌شوند که نگاه کردن به زبان نوشتاری باعث افزایش غلط تلفظ آن‌ها می‌شود. 
در این صورت، شاید بهتر باشد با یک‌برنامه متمرکز بر صدا مانندmichel Thomas یا pimsleur شروع کنید. اگر در‌حال حاضر یک سخنران متوسط یا پیشرفته هستید، کلاس‌های گروهی‌ کوچک یا مکالمه تک به تک با یک معلم راهنما گزینه‌های بسیار خوبی هستند. لینگودا کلاس‌های کوچک یک ساعته و جلسات انفرادی را ارائه می‌دهد که همگی از طریقzoom انجام می‌شوند.rype نیز مشابه است اما در عوض بر آموزش تک به تک در جلسات 30 دقیقه‌ای تمرکز می‌کند. کاملا آماده مکالمه نیستید؟yabla را امتحان‌کنید، سایتی که مملو از ویدیو‌هایی از بان مادری است که می‌تواند به شما کمک‌کند گوش خود‌را عادت دهید و دایره لغات خود را گسترش دهید. بهترین برنامه با یک معلم مجازیfluenz هفت دوره زبان ارائه می‌دهد : چینی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی ( برزیلی)، اسپانیایی آمریکای لاتین و اسپانیایی اروپایی.linguda بهترین انتخاب ما برای کلاس‌های عمومی زنده و مبتنی بر ویدیو است که برای تشویق شما به صحبت طراحی شده است. ترجیحات یادگیری شما چیست؟
 
 
روزنامه صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها