شطرنج ریتد سریع شهرستان سیریک

بهروز فر از رودان عنوان نخست را کسب کرد



ابوطالب بهروزفر از رودان قهرمان شطرنج ریتد سریع شهرستان سیریک شد. اولين دوره مسابقات شطرنج ريتد سريع شهرستان سيريک در سال ۱۴۰۰ با حضور  ۴۴ شطرنجباز از شهرستان های سيريک ، ميناب ، رودان و جاسک در ٧ دور به روش سوئیسی به سرداوری فرزانه پيشدار در محل هتل مكران سيريک برگزار شد .

     

به گزارش صبح ساحل، در پایان این مسابقات ابوطالب بهروزفر از رودان اول شد.
مقام دوم را  عبدالله بهادري از ميناب به خودش اختصاص داد.  عادل عبدالصمدي از ميناب سوم شد.
حميد طاهرزاده از سيريک چهارم و علی حاجی زاده از سيريک پنجم شد.

  در  ريتينگ ١٢٠٠ محمدجواد موسایی از ميناب اول شد. بهترین بازيكن بانو دينا رحمانی از سيريک و  بهترین بازیکن زير ۱۴  سال محمدمتين خازنی پور از رودان معرفی شدند.

 

بهروز فر از رودان عنوان نخست را کسب کرد

   
شطرنج فکری رودان نفرات برتر معرفی شدند
اولین دوره‌ مسابقات شطرنج حضوری شهرستان رودان به صورت فکری با زمان ۶۰ دقیقه با ۳۰ ثانیه افزایش زمان، با هدف کسب آمادگی جهت شرکت در یازدهمین دوره مسابقات شطرنج استاندارد جام هرمزگان در ۷ دور برگزار شد. در این مسابقات که با حضور ۲۵ شطرنجباز در محل باشگاه شطرنج متین رودان برگزار شد و محسن دلاوری با ۶ امتیاز در مکان نخست ایستاد.  امیرعلی هوشمند با ۵/۵ امتیاز دوم شد.  محمدمتین خازنی پور با ۵/۵ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت.
مقام چهارم را  اکبر صبوریان با ۵ امتیاز و عنوان پنجمی را  علی جاودان با ۴ امتیاز به خودشان اختصاص دادند.
بهترین بازیکن بانوان  حدیث جاودان  با ۳ امتیاز و پدیده مسابقات محمدطاها بناوند بازیکن کلاس چهارم ابتدایی با ۴ برد از ۶ بازی معرفی شد. در پایان این مسابقات محسن دلاوری و حدیث جاودان به عنوان سهمیه شهرستان با تخفیف ویژه ورودی جهت شرکت در یازدهمین دوره مسابقات شطرنج استاندارد جام هرمزگان به هیات استان معرفی شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها