مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس:

هیچگونه حساب بانکی و پرداخت مالیات خارج از استان هرمزگان نداریم



مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: کلیه حساب‌های مالی و بانکی این شرکت در استان هرمزگان قرار دارد و مالیات‌ها و عوارض شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز در این استان پرداخت می‌گردد. 
به گزارش صبح ساحل، «هاشم نامور»، مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس با اشاره به چشم انداز این شرکت برای توسعه پایدار و توجه به ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در رونق و رشد منطقه با توسعه سرمایه‌گذاری و درآمدزایی در هرمزگان، گفت: کلیه حسابهای مالی و بانکی شرکت پالایش نفت بندرعباس از سال ۱۳۹۰ به استان هرمزگان منتقل شده و مالیات‌ها و عوارض شرکت نیز بطور کامل در این استان پرداخت می‌گردد، به گونه ای که هیچگونه حسابی در دیگر شهرستانها و استانها نداشته و پرداخت‌های مالیاتی و عوارض به‌صورت مستمر در همین استان صورت می‌پذیرد و پیش از این نیز به استانداری هرمزگان اعلام شده است.
وی افزود: یکی دیگر از اقدامات موثر شرکت پالایش نفت بندرعباس توجه به رشد اقتصادی جامعه پیرامونی است و در همین راستا علاوه بر متمرکز کردن حسابهای بانکی و پرداختهای مالیاتی، این شرکت با حداکثر بهره گیری از توان بازرگانی و بازارهای داخلی استان، کالا، اجناس و خدمات مورد نیاز خود را از استان هرمزگان تامین می‌کند.
مدیر عامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: یکی از اهداف کلان احداث پالایشگاه نفت بندرعباس در استان هرمزگان شکوفایی اقتصاد، توسعه و بهبود زیرساخت‌ها، کمک به رشد همه جانبه استان و خصوصاً اشتغال زایی و جذب نیروهای بومی بوده است که تاکنون در کلیه مراحل جذب نیرو از سال ۱۳۹۰ تاکنون حتی الامکان و قریب اتفاق نیروهای جذب شده از طبقه جوانان بومی استان بوده اند، بنحوی که آمار ۹۰ درصدی نیروهای بومی شاغل در شرکت پالایش نفت بندرعباس مبین این موضوع است.
نامور تصریح کرد: از دیدگاه شرکت پالایش نفت بندرعباس تعهد سازمان‌های صنعتی به جامعه چند وجهی است و این شرکت در جایگاه یک مجموعه صنعتی پیشرو همواره تلاش نموده است در کنار رسالت و مسئولیت اصلی خود که تأمین انرژی و فرآورده های نفتی مورد نیاز کشور است به موضوع مسئولیت‌های اجتماعی نیز به عنوان یک وظیفه در قبال محیط طبیعی و اجتماعی نگاه ویژه داشته و در این راستا تاکنون اقدامات متناسب و گسترده‌ای در جهت حفظ، مراقبت، توسعه و تقویت امکانات آموزشی، درمانی، فرهنگی، مذهبی، معشیتی، اجتماعی، زیست محیطی و ... در جامعه ای که در آن فعالیت می نماید انجام داده است که از آن جمله می توان به ساخت مدرسه، احداث خوابگاه دانشجویان، ساخت مجموعه فرهنگی و ورزشی، ساخت  آزمایشگاه مهندسی در دانشگاه، ساخت و توسعه اماکن ورزشی، ساخت سرپناه برای نیازمندان، توسعه راه‌ها، ساخت بیمارستان تخصصی کودکان که اکنون در حال احداث است، توسعه اماکن مذهبی، ارائه خدمات حمایتی و مشارکت در امور خیریه و ... اشاره نمود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها