آماده‌باش تیم بحران آرامستان بندرعباس در بارندگی



رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از آمادگی کامل تیم بحران آرامستان در پی بارش باران خبر داد.
 
به گزارش صبح ساحل، حمیدرضا حیدری‌پوری در این ارتباط اظهار کرد: تیم بحران سازمان آرامستان شهرداری بندرعباس جهت خدمات رسانی به شهروندان در بهشت زهرا(س) در مواجهه با بارش ها آمادگي كامل داردو مشغول فعاليت هستند.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه محل های آبگرفتگی در محیط آرامستان در بارش باران گذشته شناسایی و تا حدالامکان مرتفع گردیده افزود: تعداد ۳۰۰ تن مخلوط و ۱۷۵ تن ماسه شسته و همچنین مصالح مورد نیاز دیگربراي رفع مشكلات  احتمالي وخرابی قبور و بازسازی آنان تامین و در نقاط مختلف بهشت زهرا(س) دپو شده است.
حیدری پوری با اشاره به تمهیدات سازمان تصریح کرد: تعمیر و آماده سازی ماشین ها و موتورسیکلت های باربر توسط واحد نقلیه سازمان، تعمیر و آماده سازی پمپ های کف کش،جمع آوری نخاله در محیط آرامستان، ایجاد کانال عرضی در محل آبگرفتگی برای هدایت آب به بیرون، ایجاد مخلوط در قطعات از جمله اقدامات صورت گرفته در جهت آمادگی بیشتر تيم بحران براي رفع مشكلات بوده است.
رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس ادامه داد: در بارندگی روز گذشته با تلاش کارکنان آرامستان قبور تخریب شده شناسايي و بازسازی شد
وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با تمهیدات درنظر گرفته و با مشارکت شهروندان بارش این باران هم مثل گذشته با کمترین مشکلات باشد و شهروندان ازنزول رحمت و  نعمت الهی لذت ببرند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها