سرمربی تیم شهرداری بندرعباس :

زمین لغزنده و ناهموار کار شاگردانم را سخت کرد



تیم فوتبال شهرداری بندرعباس عصر امروزدوشنبه در بازی معوقه در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس میزبان تیم شهید اورکی اسلامشهر بود و در پایان با نتیجه یک برصفر به پیروزی رسید.

 

به گزارش صبح ساحل،  سرمربی تیم شهردار بندرعباس پس  از پایان این بازی گفت : بازی امروز به علت لغزندگی وناهمواربودن زمین کار هردوتیم سخت کرده بود و شاگردانم با این وجود دراین بازی فیزیکی سر بلند از میدان بیرون آمدند چرا که تیم ما با دوندگی و تلاش بیشتر درمیدان ، در پایان توانستند به حق خود برسند.
امیر خلیفه اصل گفت  : تیم شهید اورکی اسلامشهر که در رده چهارم جدول قرار دارد آمده بود تا از این دیدار امتیاز بگیرد، اما شاگردانم با توجه به باخت قبلی در این دیدار بازی جانانه ای از خود ارائه دادند و موفق شدیم در نیمه نخست با پیروزی به رختکن برویم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس اظهار داشت:  در نیمه دوم تیم حریف فشار زیادی برای زدن گل تساوی به ما وارد کرد و دفاع خوب شاگردانم باعث شد تک گل بازی را حفظ کنیم. امیر خلیفه اصل در پایان گفت : اگر بتوانیم سه امتیاز بازی آینده که در بندرعباس میزبان تیم مشهد هستیم با پیروزی به  پایان ببریم فاصله خودمان را با تیم صدر جدول به دو امتیاز می رسانیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها