رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس:

حمل و نقل بار درون شهری از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف شد



رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس اعلام کرد:حسب بند 13 از بخش ب ماده 9 ،قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب خرداد 1400 که در تیرماه سال جاری نیز ابلاغ گردیده است ،کلیه خدمات حمل و نقل بار درون شهری معاف از مالیات بر ارزش افزوده است.
به گزارش صبح ساحل، «عمار زاهدی»، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس با بیان اینکه طبق قوانین مصوب گذشته،خدمات مسافری شامل این قانون بوده است،گفت: مطابق قانون مصوب جدید که از دیماه 1400 لازم الاجرا است، خدمات حمل و نقل بار نیز مشمول این معافیت خواهد بود.
وی افزود: پیرو این قانون،تمامی مشمولین طرح ساماندهی حمل بار درون شهری که مجوزهای مربوطه،از جمله پروانه بهره برداری شرکت‌های حمل و نقلی، پروانه فعالیت و اشتغال برای ناوگان و رانندگان از شهرداری اخذ نموده‌اند و فرآیندهای حمل و نقل و جابه جایی بار را طبق مستندات و قراردادهای حمل ثبت نمایند از این قانون بهره‌مند خواهند شد.
زاهدی اضافه کرد: با توجه به رویکرد این قانون مبنی بر مانع زدایی از فعالیت‌های مرتبط با حمل و نقل بار وکالا از کلیه فعالین این حوزه تقاضا می شود به منظور بهره مندی از مزایای معافیت های قانونی اعمال شده، نسبت به اخذ مجوزهای لازم و همچنین فعالیت در چارچوب مقررات اقدام نمایند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها