ارسال محموله پتو و موکت جمعیت هلال‌احمر به کرمان و هرمزگان



رئیس جمعیت هلال‎‌احمر از ارسال محموله ۴۰ تنی شامل ۱۱ هزار تخته پتو و موکت به استان کرمان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «دکتر پیرحسین کولیوند»، رئیس جمعیت هلال‎‌احمر گفت: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر برودت هوا در مناطق سیل‌زده، برنامه ریزی شد تا طبق هماهنگی با فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران، امشب ۶ هزار تخته پتو و ۵ هزار تخته موکت برای توزیع میان آسیب دیدگان از سیل به استان کرمان ارسال شود. رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه محموله امدادی جمعیت هلال‌احمر فردا صبح به کرمان می‌رسد گفت: امروز هم چهار هزار تخته موکت به صورت زمینی به وسیله دو خودروی تریلی به مناطق سیل‌زده‌ی استان کرمان ارسال شده است.

همچنین یادآور می‌شود، رئیس جمعیت هلال‌احمر به همراه وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران از صبح امروز به منظور ارزیابی میدانی و تسریع در روند امدادرسانی، در مناطق سیل زده‌ی استان کرمان حضور دارند.

همچنین امروز چهارشنبه ۲۹ دی‌ماه با تلاش و همت کارگران شرکت صنایع نساجی هلال تعداد ۲۰ هزار پتوی امدادی جهت امدادرسانی به استان های هرمزگان و کرمان در جنوب کشور بسته‌بندی، بارگیری و ارسال شد.   مدیرعامل شرکت نساجی هلال ایران  در این باره افزود: از مجموع ۲۰ هزار پتوی امدادی ارسالی امروز، تعداد ۱۰هزار به استان هرمزگان و ۱۰ هزار تخته هم به استان کرمان جهت امدادرسانی به هموطنان سیل‌زده ارسال شد. محمدرضا امیریان گفت: در طی دو هفته اخیر که هموطنان درگیر سیل شده‌اند تعداد ۶۰ هزار تخته پتوی امدادی و ۴ هزار تخته چادر امدادی در اختیار سازمان امداد و نجات هلال‌احمر و جهت کمک به سیل‌زدگان ارسال شده است.   وی توانمندی و ظرفیت بالای شرکت نساجی هلال ایران در حوزه تولید اقلام امدادی را یکی از سرمایه‌های ارزشمند جمعیت هلال احمر دانست که در زمان بحران‌ها، توان تولید و ارسال سریع اقلام امدادی مانند چادر و پتو به هموطنان را دارد.

لازم به ذکر است که شرکت صنایع نساجی هلال ایران یکی از زیرمجموعه‌های جمعیت هلال احمر است که در زمینه تولید اقلام امدادی فعالیت می‌کند و نقش مهمی در تامین اقلام در حوادث و بحران‌ها دارد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها