کشف بیش از ۴۹۶ کیلوگرم مواد مخدر در شرق هرمزگان



فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش و هوشیاری پلیس شهرستان جاسک در شرق استان بیش از ۴۹۶ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

 

به گزارش صبح ساحل، سردار غلامرضا جعفری اظهار کرد: مواد مخدر کشف شده از نوع تریاک بوده که از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ کشف شده است.

وی در تشریح کشف این محموله مواد مخدر، بیان داشت: ماموران مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان با همکاری ماموران انتظامی جاسک از فعالیت باند قاچاق مواد مخدر در این منطقه مطلع و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سردار جعفری تصریح کرد: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس استان، با کنترل شبانه روزی اعضای این باند را که قصد جا به جایی محموله مواد مخدر را  داشتند شناسایی و تحت نظر قرار دادند و تکاوران پلیس جاسک، با هدایت عملیاتی و پشتیبانی پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان به اجرای هدفمند کمین پرداختند و خودروی پژو۴۰۵ قاچاقچیان را مشاهده و بلافاصله فرمان ایست را صادر کردند.

وی ادامه داد: ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی به سمت قاچاقچیان کرده که آنها عرصه را به خود تنگ دیده و از محل گریختند که دستگیری قاچاقچیان در دستور کار پلیس قرار دارد و ماموران موفق شدند در این عملیات، ۴۹۶ کیلو و ۵۲۴ گرم تریاک کشف کنند.

فرمانده انتظامی هرمزگان ضمن تشکر از تعامل خوب مردم با نیروی انتظامی، گفت: پلیس با تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می کند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان جاسک در ۳۰۰ کیلومتری شرق هرمزگان مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها