مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان:

تردد در محور بندر لنگه به بندر خمیر برقرار است



مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: از بدو ایجاد انسداد در قسمتی از مسیر به دلیل شدت بارش‌ها و انباشت حجم عظیم آب، با دوطرفه شدن مسیر در حدفاصل آب نمای کنخ و انتقال عبور و مرور به باند رفت، ارتباط بین شهرهای بندر لنگه و بندر خمیر برقرار است.

به گزارش صبح ساحل، «یوسف عابدینی»، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان با اشاره  به بارندگی‌های کم سابقه در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از انسداد مسیر، اکیپ های راهداری در محل حاضر شده اند و هم اکنون ارتباط بین این شهرها در مسیر تعیین شده برقرار است که همکاران ما در تلاش هستند تا در اسرع وقت مشکل ایجاد شده در مسیر اصلی رفع شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان با اعلام اینکه در محل انسداد محور بندر لنگه_بندر خمیر، به دلیل انباشت حجم بسیار زیاد آب، خدمات رسانی با مشکل مواجه شده است اظهار داشت: به محض فروکش کردن آب، نسبت به رفع موانع و برقراری ارتباط مسیر به حالت قبل، در این نقطه اقدام خواهد شد.

وی اضافه کرد: محور بندر لنگه به بندر خمیر در محل آبنمای کنخ دچار انسداد گردید که جهت رفاه حال کاربران جاده‌ای، با دو طرفه شدن قسمتی از مسیر در این محدوده، رفت و آمد وسایط نقلیه در حال انجام است. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان خاطرنشان کرد: همکاران ما در قالب اکیپ‌های راهداری مکرراً محل مورد نظر را مورد ارزیابی قرار می دهند تا پس از حصول شرایط لازم در اسرع وقت کار بازگشایی و رفع مشکل را آغاز کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها