معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس استان:

بیش از 100 پروژه مدرسه‌سازی به دست خیرین در هرمزگان در حال اجراست



معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان گفت: در حال حاضر بیش از ۷۰۰ خیر مدرسه ساز داخل و خارج کشور در استان هرمزگان در امر مقدس مدرسه سازی مشارکت دارند.

به گزارش صبح ساحل، «علی مرادی»، معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان صبح امروز (پنجم بهمن ماه) در بازدید از پروژه های ساخت مدارس خیری در هرمزگان، گفت: مشارکت های مردمی تجلی عشق و ایثار مردم درزمینه مرتفع نمودن موانع ومشکلات تعلیم و تربیت دانش آموزان و اهمیت والای آن دربین آحاد مردم به شمار می آید. وی با بیان اینکه حل مشکلات آموزش و پرورش بدون مشارکت جدی مردم و نهاد های مردمی امکان پذیر نیست، افزود: آگاهی عمومی در مشارکت بسیار مهم و ضروری است.

به گفته معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان، هر چه اعتمادسازی و اطلاع رسانی به مردم بیشترشود ، شوق و علاقه به مشارکت افزون تر خواهد شد. مرادی در ادامه مشارکت های مردمی را نمونه ی بارز در جهت آگاهی رسانی و ایجاد اعتماد در بین مردم به جهت احداث و تجهیز فضاهای آموزشی و پرورشی و دیگر فعالیت‌های مرتبط با تعلیم و تربیت دانش آموزان دانست.

وی همچنین با تاکید بر جلب مشارکت و تقویت همکاری سازمان های مردم نهاد اظهار کرد: اشخاص حقیقی، حقوقی و گروههای جهادی وبنیادهای خیریه با احداث مدارس و فضاهای ورزشی و پرورشی در مناطق مورد نیاز، تعمیر یا تکمیل فضاهای آموزشی و پرورشی نیمه تمام، بازسازی مدارس و فضاهای آموزشی غیرایمن، تهیه امکانات و تجهیزات آموزشی و پرورشی می‌توانند به تنهایی یا با مشارکت سایر خیرین در امر مدرسه سازی همکاری کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان خاطرنشان کرد: تأمین نیازهای آموزشی استان نیازمند مشارکت خیرین و همه آحاد مردم است و با کمک همه جانبه مردم قطعا می توانیم مشکلات و چالش‌ها را حل کنیم.

مرادی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۷۰۰ خیر مدرسه ساز داخل و خارج کشور در استان هرمزگان درامر مقدس مدرسه سازی مشارکت دارند، خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۰۵ میلیاردتومان تعهد مدرسه سازی داشتیم و امسال نیز تاکنون ۱۷۵ میلیاردتومان درقالب ۱۰۷پروژه توسط خیرین مدرسه ساز با نظارت اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان دردست اجرا است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها