لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور

فولاد هرمزگان حریف اصفهانی خودش را شکست داد



تیم فولاد هرمزگان در هفته ششم لیگ دسته اول فوتسال با شگاه های کشور به دیدار تیم کوثر اصفهان رفت.

   

به گزارش صبح ساحل  از گروه نخست این مسابقات تیم فولاد هرمزگان از ساعت ۱۵ امروز در سالن فجر بندرعباس از تیم کوثر اصفهان میزبانی کرد.‌
تا قبل از این دیدار  تیم فولاد هرمزگان با پنج امتیاز سوم و کوثر اصفهان با چهار امتیاز در مکان ششم جدول رده‌بندی قرار داشتند.
دو تیم نیمه نخست را با احتیاط شروع کردند و تنها به دنبال اشتباهات فردی بودند تا گلی به ثمر برسد.
فولاد هرمزگان در ادامه بازی بهتری به نمایش گذاشت و در دقیقه ۱۸ بازی موفق شد قفل دروازه کوثر اصفهان را با گل زیبایی که نادر قنبری به ثمر رساند با پیروزی به رختکن برود. در شروع نیمه دوم بر خلاف نیمه اول شاهد یک بازی زیبا و جذاب از دو تیم بودیم. در دقیقه ۲۳ بازی بود که دومین گل برای قرمزپوشان هرمزگانی به ثمر رسید و این بار علیرضا مرادی برای تیمش گلزنی کرد.  تیم اصفهانی که چیزی برای از دست دادن نداشت یکپارچه روی دروازه فولاد حمله می کرد تا این که در دقیقه ۳۱ بازی توسط عرفان بهرامی به گل اول خودش دست یافت.
در چهار دقیقه پایانی بازی تیم بازارهای روز کوثر اصفهان روی به پاور پلی آورد تا حداقل بتواند از این دیدار یک امتیاز بگیرد اما موفق به این کار نشد و در پایان بازی را با نتیجه دو بر یک واگذار کرد و سه امتیاز این دیدار به حساب قرمزپوشان فولاد واریز شد.
در این دیدار برای تیم فولاد هرمزگان،  عارف شبانگرد،  رضا رنجبر، مهدی اسدی،  طهمورث وطنی، سبحان شراعی، ایمان سازوار، امیرحسین بلگوری، آرش دهقانی،  نادر قنبری،  متین قادری،  سینا احمدیان پور و علیرضا مرادی با هدایت علی امیری بازی کردند.
برای تیم کوثر اصفهان، محمد نوید بخشی، مجید کیانی، حمید کاه بنده  ،محمد رضا احمدی، حسین قپانچی ، عرفان بهرامی ، مجتبی قطبی، ایمان ادریس، محسن محمودی، حمید نظری، حمید رضا زارعی و مهدی آیتی با هدایت داود توسل بازی کردند. دیگر نماینده استان تیم صنایع هرمزگان در این هفته از رقابتها استراحت داشت. این مسابقات با حضور ۲۶ تیم در سه گروه به صورت دوره ای ( رفت و برگشت) برگزار می شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها