دستگیری 6 عضو یک باند سرقت طلا در کرمان



رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری 6 عضو یک باند با کشف 12 فقره سرقت طلاجات به ارزش 100میلیارد ریال خبر داد.

        

به گزارش صبح ساحل، سرهنگ یداله حسن پور در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلاجات از منازل سطح شهر کرمان، ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده و پایش نامحسوس تحرکات چند متهم، یکی از عاملان سرقت که عضو یک باند سرقت بود را شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف یک کیلو و 500 گرم طلا و انواع زیورآلات قیمتی و مقادیر قابل توجهی سکه از منزل این متهم، افزود: این فرد در بازجویی های بعدی، سایر اعضاء تشکیل دهنده یک باند که 6 نفر از سارقان فرا استانی بودند را به پلیس معرفی کرد.

سرهنگ حسن پور با اشاره به اینکه سایر اعضای این باند برای ادامه فعالیت های مجرمانه شان به استان هرمزگان نقل مکان کرده بودند، تصریح کرد: در همین راستا ماموران با انجام تحقیقات پلیسی یکی از این افراد که برای انجام کاری به کرمان آمده بود را دستگیر و در ادامه دیگر اعضای این باند که پس از اطلاع از دستگیری همدستشان، مخفیگاه خود را تغییر داده بودند را در استان هرمزگان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اعتراف متهمان به انجام 12 فقره سرقت طلاجات از منازل به ارزش تقریبی 100 میلیارد ریال بر اساس برآورد کارشناسان، تصریح کرد: بر اساس سوابق و بازسازی صحنه های سرقت، اموال مسروقه تحویل مال باختگان شد و این سارقان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها