رییس دانشگاه آزاد قشم:

آزمون جامع دکتری تخصصی ۲۲ تا ۲۶ خرداد برگزار می‌شود



رییس دانشگاه آزاد قشم از برگزاری آزمون جامع دوره دکتری تخصصی Ph.D این دانشگاه در روزهای ۲۲ تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ در نگین خلیج فارس خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «حمید رستمی جاز»، رییس دانشگاه آزاد قشم روز یکشنبه گفت: پیرو بخشنامه صادره روز ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ از سوی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و تصمیمات کمیته استانی برگزاری آزمون جامع دوره دکتری و به منظور بهبود کیفیت اجرایی آزمون، بخش کتبی این آزمون در روزهای ۲۲ و ۲۳ خرداد و بخش شفاهی آن در روزهای ۲۴، ۲۵ و ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ به صورت حضوری برگزار می شود. وی توضیح داد: با توجه به تاخیر در برگزاری آزمون زبان، شرکت دانشجویان در آزمون یادشده بدون داشتن گواهی قبولی زبان، بلامانع است.

رییس دانشگاه آزاد قشم اضافه کرد: همچنین منابع آزمون به تفکیک رشته ها در سایت واحد دانشگاهی، به آدرس https://qeshm.iau.ir/fa/news/۳۴۶ برای دریافت و بهره مندی دانشجویان قرار گرفته است.

گفتنی است؛ بیش از ۶ هزار دانشجو و ۷۱ هیات علمی تمام وقت و ۷۲ نفر کارمند در دانشگاه آزاد قشم فعالیت می کنند. هم اکنون بیش از ۲ هزار دانشجو در رشته‌های مختلف مقطع دکتری در این واحد تحصیل می‌کنند و در مقطع کارشناسی ارشد نیزدیک به سه هزار نفر در این واحد در حال تحصیل هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها