شطرنج در بندرعباس و رودان

حسین انصاری، هادی جعفری و علی روشن پناه اول شدند



پنجمین دوره مسابقات شطرنج ریتد استان با شرکت ۱۶ شطرنج باز در ۷ دور به روش سوئیسی به سرداوری فاطمه سرفراز شکوهی برگزارشد.
به گزارش صبح ساحل، در پایان این مسابقات حسین انصاری با ۶ امتیاز از بندرعباس اول شد. میلاد سلیمانیان با ۵ امتیاز از بندرعباس دوم و محمد امین شهسواری با ۵ امتیاز از بندرعباس در مکان سوم ایستاد.امتیاز آورترین بازیکن زیر ۱۴ سال امیر محمد موسوی با ۵ امتیاز از بندرعباس معرفی شد.‌ جدول این مسابقات جهت محاسبه ریتینگ به فیده ارسال می شود.
همچنین اولین دوره مسابقات ریتد سریع  به میزبانی شهرستان رودان با شرکت ۵۲ بازیکن از شهرهای بندرعباس، رودان ، میناب ، منوجان ، جیرفت و فاریاب استان کرمان در محل کتابخانه امام خمینی رودان در ۹ دور به روش سوئیسی به سر داوری فرزانه پیشدار برگزار شد. در پایان این مسابقات هادی جعفری از هشتبندی با ۷/۵ امتیاز عنوان نخست را کسب کرد. میلاد سلیمانیان از بندرعباس با ۷/۵ امتیاز و پوئن شکنی کمتر در مکان دوم ایستاد. عباس داوری از رودان با ۷ امتیاز سوم شد.داود فاتحی از رودان با ۷ امتیاز و پوئن شکنی کمتر چهارم، محمدعلی طاهری از بندرعباس با ۶/۵ امتیاز پنجم شد.
یدالله سالاری از میناب امتیاز آورترین بازیکن بالای ۵۰ سال، محمدمتین خازنی پور از رودان امتیاز آورترین بازیکن زیر ۱۴ سال، مهدی حافظی دورکانی از هشت بندی امتیازآورترین بازیکن بدون ریتینگ، فضل الله حسین پور از رودان امتیاز آورترین بازیکن رودان شناخته شدند.چهارمین دوره مسابقات شطرنج ریتد سریع ۱۴۰۱ بندرعباس هم با شرکت ۱۴ شطرنجباز از شهرهای مختلف استان در ۷ دور به روش سوئیسی با داوری فرزانه پیشدار در سالن زنده یاد بردیا گله داری برگزار شد و علی روشن پناه با ۶ امتیاز اول شد. میلاد سلیمانیان با ۵/۵ امتیاز دوم و نیما نجفی با ۵ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت.
امتیازآورترین بازیکن زیر ۱۴۰۰ محمد متین خازنی پور  از شهرستان رودان و امتیاز آورترین بازیکن زیر ۱۶۰۰  امین فلاح شناخته شدند.‌جدول این مسابقات جهت محاسبات ريتينگ به فيده ارسال می شود. 

  حسین انصاری، هادی جعفری و  علی روشن پناه اول شدند

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها