نجات 6 خدمه لنج باری در کیش/ تمامی سرنشینان در سلامت کامل به جزیره منتقل شدند



مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش گفت: عملیات موفقیت آمیز نجات جان ۶ خدمه موتور لنج باری در ۱۴مایلی شمال غربی جزیره کیش با موفق به پایان رسید و تمامی سرنشینان این شناور در سلامت کامل به جزیره منتقل شدند.

به گزارش صبح ساحل، «مهدی امامدادی»، مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش در تشریح جزئیات این عملیات جستجو و نجات گفت: مقارن ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه یکم خرداد ماه  پیامی اضطراری مبنی بر آبگرفتگی یک فروند موتور لنج با۲۵۰ تن بار تجاری به مرکز فرعی جستجو نجات دریایی کیش اعلام شد.

وی افزود: متعاقب آن با انجام هماهنگی های استانی از طریق مرکز ملی جستجو و نجات دریایی بندرعباس تیم های جستجو و نجات به ۱۴ مایلی شمال غربی جزیره کیش  اعزام شدند .

مدیر اداره بنادر و دریانوردی کیش گفت: با حضور به موقع تیم ها جستجو و نجات در مختصات اعلام شده و رویت شناور؛ ناجی ۱۶ در کمترین زمان ممکن نسبت به نجات جان خدمه موتور لنج باری اقدام و همه ۶ سرنشینان این  شناور را در سلامت کامل به جزیره کیش منتقل نمود.

امامدادی اظهار داشت: بررسی های مبین این موضوع است که شناور مضطر در حال دریانوردی از بندر شارجه کشور امارات به سمت بندر آبادان بوده که به علت آبگرفتگی شدید انبار دچار شرایط اضطرار شده و درخواست کمک نموده است.

به گفته مدیر اداره بنادر و دریانودری کیش علیرغم تلاش‌های صورت گرفته و در اختیار گذاشتن تجهیزات تخلیه آب توسط شناور ناجی 16 بدلیل حجم بارگیری، تاثیر شدید آبگرفتگی و عدم تعادل، شناور مذکور در موقعیت  بطور کامل غرق شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها