استفاده از تلفن همراه و عدم توجه به جلو، بلای جان فرهنگ ترافیک کیش



 رئیس پلیس راهور با تشریح آماری از وقوع و برخورد با تخلف های رانندگی، گفت: استفاده از تلفن همراه و عدم توجه به جلو، بلای جان این روزهای فرهنگ ترافیک کیش شده است.

     

به گزارش صبح ساحل،  مهدی توانگر  با بیان اینکه، متاسفانه در اردیبهشت ماه سال 1401 شاهد وقوع چند فقره تصادف در سطح معابر جزیره کیش بودیم، افزود: با وقوع این چند فقره تصادف، شاهد رشد آمارها نسبت به اردیبهشت سال گذشته بوده ایم.

وی ادامه داد: برابر اعلام نظر کارشناسان پلیس راهور، تغییر مسیر ناگهانی، عدم رعایت حق تقدم، عدم توجه به جلو ناشی از استفاده از تلفن همراه و مواردی که حواس راننده را پرت می کند و جزء عوامل اصلی و تاثیر گذار در وقوع تصادف و تخلف های رانندگی این روز های جزیره کیش می باشد.

سرهنگ توانگر در تشریح فعالیت های پلیس راهور برای حفظ فرهنگ ترافیک گفت: تیم های محسوس و نامحسوس پلیس راهور کیش با حضور 24 ساعته در حال فعالیت های ترافیکی هستند، آموزش های روزانه، اهدای گل و دفترچه قانون به رانندگان قانونمند، آموزش از طریق فضای مجازی از اقدامات پیشگیرانه پلیس راهور بوده و در برخورد با تخلف های حادثه ساز در اردیبهشت ماه بیش از 16 هزار فقره اعمال قانون از سوی دوربین های سطح جزیره و افسران پلیس، برای رانندگان متخلف ثبت و ضبط گردید.

رئیس پلیس راهور کیش با بیان اینکه فرهنگ ترافیک رانندگی کیش با اختلاف در بهترین سطح در مقایسه با سایر نقاط کشور قرار داد، از کیشوندان درخواست کرد: هر گونه تخلف راهنمایی و رانندگی را از طریق شماره 120 به پلیس راهور اعلام کنند و با همکاری و همیاری پلیس، گامی مهم در حفظ فرهنگ ترافیک جزیره کیش بر می دارند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها