بازی رفت  پلی آف لیک دسته دوم فوتبال کشور:

شهرداری بندرعباس با یک گل مغلوب شد



تیم شهرداری بندرعباس در نخستین بازی مرحله پلی اف لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور از ساعت ۲۰  امشب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به دیدار  تیم ون پارس رفت‌.

     


به گزارش صبح ساحل ، شاگردان امیر خلیفه اصل که در این فصل از رقابت های لیگ دسته دوم در گروه اول عملکرد بسیار خوبی داشتند و  با کمی بد شانسی نتوانستند به صورت مستقیم راهی لیگ‌یک شوند  در بازی رفت مرحله پلی آف مقابل  ون پارس اصفهان در پایان نود دقیقه با یک گل مغلوب شد.
در این بازی ایمان شوریابی یک پنالتی را از دست داد تا شهرداری نتواند به حداقل امتیاز هم دست یابد و با شکست به کار خود پایان دهد.
بازی  برگشت دو تیم  دوشنبه ۱۳ تیرماه با حضور هواداران بندرعباسی در ورزشگاه خلیج فارس برگزار می شود.
در پایان هفته بیست ششم و پایانی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در  گروه اول ، تیم چوکا تالش با ۵۴ امتیاز صدرنشین شد  و به صورت مستقیم راهی لیگ یک شد. شهرداری بندرعباس با ۵۰  امتیاز در مکان دوم ایستاد و راهی پلی آف شد. شهدای رزکان البرز با ۴۶ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت.   شهید اورکی اسلامشهر با ۴۴ امتیاز در مکان چهارم، شهرداری ماهشهر با ۴۲ امتیاز پنجم، نیروی زمینی  تهران با ۴۲ امتیاز ششم، سپیدرود رشت با ۳۴ امتیاز هفتم ،  شهدای بابلسر با ۳۲ امتیاز هشتم، نفت و گاز گچساران با و پیام توس با ۲۹ امتیاز و به دلیل تفاضل گل نهم و دهم ،شهرداری بم با ۲۸ امتیاز یازدهم، بعثت کرمانشاه با ۲۷ امتیاز دوازدهم ، آبی پوشان تهران  با ۲۴ امتیاز سیزدهم و  ایرانجوان بوشهر با ۸ امتیاز در مکان‌ چهاردهم  ایستادند و دو تیم آبي پوشان و ایرانجوان بوشهر به لیگ دسته سوم سقوط کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها