توقیف ۳۲ کارتن مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته در قشم



رییس اداره دامپزشکی قشم از توقیف ۳۲ کارتن مرغ منجمد تاریخ مصرف گذشته به وزن تقریبی ۳۰۲ کیلوگرم پیش از عرضه در بازار و استفاده قشموندان در این شهرستان خبر داد.

  

به گزارش صبح ساحل، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این مقدار مرغ تاریخ مصرف گذشته در بازدید بازرسان بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان قشم کشف و مرغ های غیر بهداشتی در صورت جلسه ای با دستور مقام قضایی به صورت موقت ضبط شد.

وی افزود: این اداره همه فرآورده های خام دامی را قبل از توزیع در مراکز عرضه مصرفی بازرسی کامل کرده و با اطمینان از سلامت آنها و رعایت ضوابط بهداشتی اجازه توزیع آن را در بازار جزیره صادر می کند.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان قشم اضافه کرد: از متصدیان مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی خواست برای حفظ سلامت قشموندان نسبت به رعایت ضوابط و مقررات سازمان دامپزشکی اقدام کنند.

ارم با بیان اینکه سلامت جامعه مساله ای نیست که بتوان با مصلحت اندیشی و ملاحظه کاری با آن برخورد کرد، گفت: برخورد قاطع با افرادی که سلامت جامعه را تهدید می کنند در دستور کار دامپزشکی شهرستان قشم است و با متخلفین طبق قوانین و مقررات از طریق مراجع قضایی برخورد خواهد شد.

رییس اداره دامپزشکی شهرستان قشم یادآور شد: قشموندان حتما در زمان خرید مرغ منجمد به نام و نشان کشتارگاه های صنعتی طیور و تاریخ تولید، انقضا، شرایط نگهداری و شماره پروانه بهره برداری از اداره کل دامپزشکی توجه کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها