دستگیری قاتل یک تبعه افغانستانی در قشم



سرپرست فرماندهی انتظامی قشم از دستگیری قاتل یک تبعه افغانستانی که در بخش شهاب به قتل رسیده خبر داد و گفت: قاتل این شخص نیز افغانستانی و با هدف اختلافات خانوادگی این جرم را مرتکب شده‌اند.
 
 
به گزارش صبح ساحل، سرهنگ" عبدالرحیم دهقان " اظهارکرد: در تاریخ ۳۱ خرداد سال‌جاری گزارشی از طرف پاسگاه شهاب مربوط به قتل یک تبعه افغانستانی به فرماندهی قشم واصل شد که نیروهای مربوطه بلافاصله در محل اعلامی حضور یافتند.
وی افزود: با توجه به اینکه عاملان قتل و وسیله مورد استفاده آنها که یک پژو 405 بوده توسط مردم محلی مشاهده شده بود، با هماهنگی صورت گرفته سریعا اقدام به اجرای طرح مهار و کنترل گلوگاه‌ها و خروجی‌های جزیره کردیم.
سرپرست فرماندهی انتظامی قشم یادآور شد: از آنجایی که یکی از قاتلان در دقایق بعد از قتل توسط مردم دیده شده بود مأموران در بندرگاه لافت موفق به شناسایی وی شدند و برای مراحل بازجویی به بخش‌های مربوطه پلیس تحویل شد.
وی با اشاره به اینکه فردی که دستگیر شده بوده صراحتا به قتل اعتراف و به عنوان ضارب اصلی شناخته شده است، افزود: قتل مذکور به دلیل انگیزه‌های قبلی و اختلافات خانوادگی صورت گرفته و سایر عناصر دخیل در این قتل نیز شناسایی و اقدامات پلیسی ادامه دارد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها