دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان خبر داد:

تشکیل پرونده قضایی برای متهم به حیوان آزاری در بندرعباس



دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان از تشکیل پرونده قضایی برای متهم حیوان آزاری در بندرعباس خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «علیرضا احمدی منش»، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان گفت: پس از اعلام گزارشات مردمی مبنی بر وقوع یک فقره جرم حیوان آزاری و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی، بلافاصله دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس ضمن ورود به موضوع، دستور شناسایی و دستگیری فرد خاطی را صادر کرد.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی، مأموران پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات «فتا» با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند فرد متخلف را شناسایی و نسبت به احضار او اقدام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان اضافه کرد: متهم پس از حضور در مقر انتظامی و مواجهه با دلایل و مستندات پلیس، ضمن اقرار به بزه انتسابی و ابراز پشیمانی، هدف خود را کسب شهرت و جذب مخاطبان در فضای مجازی عنوان کرد. احمدی منش اضافه کرد: برای متهم مذکور، علاوه بر صدور قرار تأمین کیفری، پرونده قضایی تشکیل شده است و رسیدگی به این موضوع در شعبه دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس ادامه دارد که نتایج آن پس از تکمیل روند تحقیقات، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان همچنین به مردم اطمینان داد: ارتکاب هر نوع حیوان آزاری و انتشار تصاویری از این دست که موجبات جریحه دار شدن احساسات و عواطف عمومی را فراهم ساخته و امنیت روانی جامعه را تهدید می کند، با برخورد قاطع و بدون اغماض دستگاه قضایی مواجه خواهد شد.

منتشر شده: 1
علی بحرینی
۹ تیر ۱۴۰۱
ممنون ااز دستگاه قضایی به خاطر پیگیری موضوعات حیوان ازاری
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها