برگزاری جشنواره "کیش خوشمزه" در این جزیره



 مدیرعامل جامعه پذیرایی کیش از برگزاری اولین دوره از جشنواره "کیش خوشمزه" در تاریخ ۲۰  تیرماه در این جزیره خبرداد.

    

به گزارش صبح ساحل، کاظم پناهی روز سه شنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت : با همراهی و مشارکت بیش از ۴۰۰ مجموعه کافه رستوران و مرکز غذایی در جزیره کیش،  اولین دوره این جشنواره از ۲۰ تیرماه همزمان با اعیاد قربان و غدیر آغاز و تا پایان هیجان جام جهانی ادامه پیدا خواهد کرد.
وی با بیان اینکه دبیرخانه دائمی جشنواره کیش خوشمزه در دفتر جامعه پذیرایی‌ تاسیس می شود افزود : این جشنواره مردمی با حمایت هنرمندان تراز اول کشور و همراهی رسانه‌های جمعی ، ایده‌های خلاق و نو را در ساختار گردشگری جزیره پی‌گیری و به مرحله اجرا در می آید.
پناهی گفت: برگزاری جشن‌ها و مراسم متنوع و شاد، قرعه کشی جوابز بسیار ارزنده و تخفیفات چشم‌گیر در خدمات مراکز غذایی از جمله بدیهی‌ترین آورده‌های جشنواره کیش خوشمزه است.
وی با استقبال از همراهی جوامع دیگر صنفی جزیره با این جشنواره گفت: کیش متعلق به همه‌ی ماست و دست تمام صنوفی که ما را در مسیر رونق بخشیدن به هنر، صنعت گردشگری در این گوشه پرارزش از خلیج همیشگی فارس یاری دهند، به گرمی می‌فشاریم.  مراسم افتتاحیه جشنواره کیش خوشمزه هفته‌ی آینده طی آیین متفاوت همراه با برگزاری کنفرانس رسانه‌ای و تبیین اهداف و روشها، و حضور و مشارکت هنرمندان‌، گردشگران و کیشوندان گرامی برگزار خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها