تساوی شهرداری در دومین دیدار مرحله پلی آف

آرزوی ۷ ساله صعود به لیگ یک دوباره بر آورده نشد



نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس بازی  برگشت پلی آف لیگ دسته دوم را  در ورزشگاه خلیج فارس مقابل ون پارس با نتیجه مساوی به پایان بردند.
  
    
به گزارش صبح ساحل، شاگردان امیر خلیفه اصل در تیم شهرداری بندرعباس که در این فصل از رقابت های لیگ دسته دوم در گروه اول عملکرد بسیار خوبی داشتند در بازی رفت مرحله پلی آف مقابل  ون پارس اصفهان در پایان نود دقیقه با یک گل مغلوب شده بودند  تا برای رسیدن به لیگ یک در بازی برگشت محکوم به برد باشند.
نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس از همان ابتدا حملات خود را روی دروازه ون پارس اصفهان شروع کردند و چندین موقعیت را برای گلزنی داشتند اما با بدشانسی از دست دادند. در دقیقه ۱۰ بازی سفید پوشان اصفهانی در اولین موقعیت گلزنی خود صاحب یک ضربه پنالتی شدند و موفق شدند دروازه میزبان خود را باز کنند. در ادامه نارنجی پوشان شهرداری تلاش خود را دو چندان کردند تا به گل مساوی برسند اما در  وقت های اضافی نیمه ننخست روی اشتباه خط دفاعی گل دوم را هم پذیرفتند تا کار برای صعود به لیگ یک برای آن ها سخت تر شود. در ثانیه های پایانی نیمه نخست بلاخره شهرداری به گل رسید و هادی دهقانی گل اول را برای نماینده هرمزگان به ثمر برساند تا نیمه اول دو بر یک به سود ون پارس اصفهان به پایان برسد. در نیمه دوم شهرداری بندرعباس یکسره حمله شد و توسط ایمان شوریابی به گل مساوی دست یافت تا امیدهای تماشاگران ورزشگاه خلیج فارس برای صعود شهرداری به لیگ یک بیشتر شود. نارنجی پوشان که چیزی برای از دست دادن نداشتند بر حملات خود ادامه دادند اما هرچه می زدند توپ وارد دروازه حریف اصفهانی نشد. سفید پوشان ون پارس در نیمه دوم که ده نفره هم شدند  فقط دفاع کردندو در پایان نود دقیقه نتیجه دو دو مساوی را حفط کردند تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت سه بر دو پیروز شوند و راهی لیگ شوند. تیم ون پارس که اولین حضور خودش را در لیگ دسته دوم تجربه می کرد فعالیت خودش را از لیگ برتر استان اصفهان شروع کرد. این تیم در رقابت‌های لیگ دسته سوم هم نتایج خوبی کسب کرد و به لیگ دسته دوم راه یافت و در اولین حضور خودش در این رقابت ها به لیگ دسته اول راه یافت. دیدار فینال رقابت ها ی لیگ دسته دوم هم بین دو تیم چوکا تالش و شاهین بندرعامری برگزار شد و تیم چوکا تالش موفق شد دو بر یک به پیروزی برسد و جشن قهرمانی بر پا کند. در پایان هفته بیست ششم و پایانی لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور در  گروه اول ، تیم چوکا تالش با ۵۴ امتیاز صدرنشین شد  و به صورت مستقیم راهی لیگ یک شد. شهرداری بندرعباس با ۵۰  امتیاز در مکان دوم ایستاد و راهی پلی آف شد. شهدای رزکان البرز با ۴۶ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت.‌ شهید اورکی اسلامشهر با ۴۴ امتیاز در مکان چهارم، شهرداری ماهشهر با ۴۲ امتیاز پنجم، نیروی زمینی  تهران با ۴۲ امتیاز ششم، سپیدرود رشت با ۳۴ امتیاز هفتم ،  شهدای بابلسر با ۳۲ امتیاز هشتم، نفت و گاز گچساران با و پیام توس با ۲۹ امتیاز و به دلیل تفاضل گل نهم و دهم ،شهرداری بم با ۲۸ امتیاز یازدهم، بعثت کرمانشاه با ۲۷ امتیاز دوازدهم ، آبی پوشان تهران  با ۲۴ امتیاز سیزدهم و  ایرانجوان بوشهر با ۸ امتیاز در مکان‌ چهاردهم  ایستادند و دو تیم آبی پوشان و ایرانجوان بوشهر به لیگ دسته سوم سقوط کردند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها