رییس کل دادگستری به مطالبات مردمی ۹۳ نفر از شهروندان هرمزگانی رسیدگی کرد



ریيس کل دادگستری هرمزگان به همراه جمعی از مسوولان قضایی استان با حضور در مسجد حضرت مهدی موعود(عج) بندرعباس، ضمن اقامه نماز به مطالبات مردمی ۹۳ نفر از شهروندان رسیدگی کرد.

به گزارش صبح ساحل، «مجتبی قهرمانی»،ریيس کل دادگستری هرمزگان روز سه‌شنبه در جریان این دیدار با اشاره به لزوم اجرای منویات رهبر معظم انقلاب و تاکید رییس قوه قضاییه مبنی بر تکریم مردم و تعمیق ارتباطات مسوولان قضایی با اقشار مختلف جامعه، گفت: برنامه حضور مقام های قضایی استان در مساجد به صورت جدی در دستورکار دادگستری هرمزگان قرار گرفته و بدون شک این ارتباط، برکات و ثمرات فراوانی در بهبود روند خدمت رسانی و عملکرد این مجموعه خواهد داشت.


وی همچنین رسیدگی به امور مردم در کوتاه‌ترین زمان، پاسخ گویی به مراجعان دستگاه قضایی و ایجاد رضایت مندی در جامعه را از مهم‌ترین ویژگی‌های دوره تحول و تعالی دستگاه قضایی عنوان کرد که در بدنه دادگستری هرمزگان تسری یافته و بر اساس آن عمل می‌شود. رییس کل دادگستری هرمزگان اظهارداشت: رییس قوه قضاییه همواره بر حضور در میان مردم و اینکه تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دستگاه قضایی باید در خدمت مردم به‌کار گرفته شود، تککید نموده و خوشبختانه بر این اساس شاهد عزمی همگانی در بخش های مختلف دستگاه قضایی برای تحقق این هدف راهبردی می باشیم. 


این مقام قضایی به برنامه‌های ملاقات عمومی و دیدارهای چهره به چهره هفتگی و پی در پی مسوولان قضایی در مرکز استان هرمزگان و حوزه‌های مختلف قضایی نیز اشاره کرد و افزود: همواره تلاش کرده‌ایم تا در مسیر خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم مانعی ایجاد نشود و با توجه به این موضوع برنامه‌های دیدارهای عمومی در تمام طول هفته برقرار است. قهرمانی تاکید کرد: همه ما به عنوان خدمتگزاران مردم مکلف به پیگیری مشکلات و درخواست های آن ها هستیم و در همین راستا سعی داریم تا با حضور در مساجد و مکان‌های عمومی زمینه دسترسی مردم به مقام های مسوول قضایی در استان را تسهیل کنیم.


وی با اشاره به اینکه رسیدگی به مشکلات مردم همواره در دستورکار مجموعه قضایی هرمزگان قرار دارد، افزود: هدف این است که در عمل ثابت کنیم در هر مقام و مسندی وظیفه رسیدگی به درخواست‌های مردم در چارچوب قانون را برعهده داریم. قهرمانی برنامه‌های دیدار مردمی مسوولان قضایی را در راستای تکریم مراجعان و حفظ حقوق شهروندی افراد دانست و گفت: در دستورالعمل ویژه‌ای همه روسای حوزه‌های قضایی و دادستان‌های عمومی و انقلاب در سراسر استان مکلف به اجرای منظم دیدارهای مردمی شده‌اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها