مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان:

لوازم سرمایشی برای خانواده‌های زلزله زده تحت حمایت کمیته امداد تامین شد



مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: ۲۴۰ دستگاه کولر و امکانات سرمایشی به ارزش ۳۶ میلیارد ریال با همت این نهاد  و مجمع خیران کشور  برای خانواده های زلزله زده غرب هرمزگان تامین شده است.

به گزارش صبح ساحل، «جلیل تراهی»، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان روز سه شنبه در بازدید از مناطق زلزله زده سایه خوش و روستاهای اطراف، با بیان اینکه خانواده های زلزله زده تحت حمایت امداد هرمزگان، نگران وسایل سرمایشی نباشند، گفت: یکی از نیازهای ضروری خانواده های زلزله زده لوازم سرمایشی است که در همین راستا ۲۴۰ دستگاه کولر و امکانات سرمایشی به زودی و با هماهنگی استانداری هرمزگان و سایر دستگاه های اجرایی بین زلزله‌زدگان توزیع خواهد شد.


وی بیان داشت: تلاش داریم تا از کمک این مجموعه در سطح کشور برای حمایت از مردم زلزله زده‌ی جنوب غرب هرمزگان( روستاهای تابعه شهرستان بندر لنگه) به ویژه در فصل طاقت فرسای گرما استفاده کنیم.

زلزله های پی درپی به ویژه ۶.۱ و۶.۳ ریشتری بامداد شنبه - یازدهم تیرماه - در بندر خمیرو بندرلنگه استان هرمزگان رخ داد که در این حادثه تاکنون ۱۱۱ نفر مصدوم و پنج نفر فوت شدند. براثر این زمین لرزه ها که چندین پس لرزه بزرگ نیز به دنبال داشته، شماری از واحدهای مسکونی به طور کلی تخریب شدند.
 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها