برگزاری مراسم حسینی بدون محدودیت و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در ابوموسی



فرماندار شهرستان ابوموسی با اشاره به روند صعودی شیوع کرونا، گفت: در شرایط حاضر و با توجه به تاکیدهای کارشناسان بهداشتی، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی الزامی است.

         

به گزارش صبح ساحل، ادریس قریشی امروز در نشست هماهنگی برگزاری مراسم عزاداری حسینی ضمن عرض تسلیت به همه عاشقان اهل بیت (ع) و با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: شهرستان بوموسی از نظر رنگ‌بندی کرونایی در وضعیت آبی قرار دارد و طبق دستورالعمل ها، شهرهایی با رنگ‌بندی آبی محدودیتی در برگزاری مراسم‌های عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی ندارند ولی رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در آنها ضروری است.

وی برقراری نظم ترافیکی در زمان برگزاری مراسم عزاداری هیئت‌های مذهبی را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: از مسئولان هیئت‌های مذهبی خواستاریم تا جهت برقراری نظم و روان‌سازی ترافیک در زمان عزاداری دسته‌جات در خیابان‌ها همکاری لازم را با نیروی انتظامی داشته باشند.

فرماندار بوموسی تاکید کرد: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری در آیین‌های عزاداری ضروری است و مسئولان هیئت‌های مذهبی باید با ناظران همکاری لازم را داشته باشند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها