آیفون ۱۴ زودتر از سال‌های قبل عرضه می‌شود



شرکت اپل قصد دارد برخلاف دفعات گذشته سری‌های آیفون ۱۴ را به جای اواخر شهریور در اواسط شهریور عرضه کند.

به گزارش صبح ساحل، آیفون‌های جدید اپل قرار است با برخی تغییرات در سپتامبر امسال وارد بازار شوند. اپل به جای عرضه آیفون ۱۴ در هفته دوم سپتامبر مانند سال‌های گذشته، قرار است که آیفون‌های جدید را زودتر عرضه کند. طبق گزارش بلومبرگ، اپل همچنین در نظر دارد یک رویداد از پیش ضبط شده آیفون ۱۴ را در کنار رویداد زنده برگزار کند.

به گزارش digitaltrends، مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ در ارتباط با زمان عرضه آیفون ۱۴ می‌گوید: "برنامه‌هایی برای عرضه آیفون در ماه سپتامبر در حال انجام است و این شرکت در حال حاضر قطعات آیفون‌ها را در کنار هم قرار داده است. به من گفته شده که اپل شروع به ضبط و مونتاژ رویداد رسانه‌ای ماه سپتامبر خود کرده است، که احتمالاً در نیمه اول ماه برگزار می‌شود. " گفته می‌شود که اپل قصد دارد گوشی های آیفون را بر خلاف روال هرساله در ۶ سپتامبر(۱۵ شهریور) آیفون ۱۴ را عرضه کند.

همانند همه رویداد‌های آیفون اپل، تمرکز این شرکت کاملاً روی آیفون‌ها و لوازم جانبی آیفون‌ها است. این بدان معناست که به نظر نمی‌رسد در این رویداد آیپد یا مک عرضه شود. انتظار می‌رود اپل چهار آیفون عرضه کند که دو گوشی در خط آیفون و دو گوشی در خط آیفون پرو قرار دارند. طبق گزارش‌ها، اپل انتظار دارد عرضه سری ۱۴ آیفون موفقیت‌آمیز باشد و پیش‌بینی می‌کند که سهام اولیه آیفون ۱۴ و ۱۴ پرو به ۹۵ میلیون برسد. این در حالی است که آیفون ۱۳ رقم ۹۰ میلیون کارکرد اولیه داشت که بخشی از کم بودن این عدد مربوط به مشکل جهانی کمبود تراشه‌ها می‌شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها