نایب قهرمانی فصیحی در دو ۱۰۰ متر بازی‌های کشورهای اسلامی



فرزانه فصیحی در مرحله نهایی رقابت ماده ۱۰۰متر مسابقات دوومیدانی پنجمین دوره از بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی ضمن شکستن رکورد ملی برای دومین بار پیاپی در یک روز عنوان نایب قهرمانی این بازی‌ها را کسب کرد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، در ادامه برگزاری مرحله نهایی رقابت ماده ۱۰۰متر مسابقات دوومیدانی پنجمین دوره از بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی فرزانه فصیحی موفق شد ضمن شکستن رکورد ملی برای دومین بار پیاپی در یک روز، عنوان نایب قهرمانی این بازی‌ها را کسب کند.

فصیحی موفق شد در یک رقابت بسیار حساس و نفسگیر با ثبت حد نصاب ۱۱.۱۲ ثانیه برای دومین بار پیاپی در یک روز رکورد ملی کشورمان در ماده ۱۰۰متر را ارتقا دهد و با قرار گرفتن در جایگاه دوم این مسابقات مدال نقره را به دست آورد.

فصیحی با ثبت این حد نصاب پس از آنکه در مرحله نیمه نهایی موفق شده بود با ثبت زمان ۱۱.۳۰ ثانیه رکورد ملی را که با زمان ۱۱.۴۴ ثانیه  در اختیار خودش بود ارتقا دهد، در یک روز برای دومین بار پیاپی به این مهم دست یافت.

همچنین تکتم دستاربندان در مرحله نهایی رقابت ماده ۸۰۰ متر در جایگاه ششم قرار گرفت و به کار خود پایان داد.

در این رقابت دستاربندان با ثبت زمان ۲:۱۱.۶۶ دقیقه عنوان ششم را کسب کرد. پیش از دستاربندان دوندگان کشورهای ترکیه و دو ورزشکار از مراکش در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در بخش مردان نیز مهدی پیرجهان در مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع در جایگاه چهارم قرار گرفت و به کار خود پایان داد.

در این رقابت وی با ثبت زمان ۴۹.۳۵ ثانیه عنوان چهارم را کسب کرد. در این گروه پیش از پیرجهان دوندگان کشورهای قطر و ترکیه و الجزایر در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

مسعود کامران نیز با ثبت زمان۱۳.۸۱ ثانیه در رقابت دو ۱۱۰ متر با مانع به عنوان نفر پنجم از گروه خودش راهی مرحله نهایی شد. مرحله نهایی این مسابقه عصر فردا برگزار خواهد شد.

در این رقابت یعقوب ال‌یوها از کویت با ثبت زمان ۱۳.۵۶ ثانیه در جایگاه نخست قرار گرفت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها