در مراسمی با حضور مسئولین

سالن تیراندازی شهرستان بندرعباس افتتاح شد



با حضور استاندار هرمزگان، مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان استانی سالن تیراندازی بندرعباس به بهره برداری رسید.

به گزارش صبح ساحل، مدیرکل راه و شهرسازی استان در حاشیه این مراسم گفت: سالن تیراندازی جدید بندرعباس اولین سالن استاندارد برای عموم مردم است که با دارا بودن ۲۵ خط ایستاده تفنگ و تپانچه بادي ۱۰ متر در فضایی به وسعت یک هزار و ۲۶۷ متر مربع احداث شده است .


عباس کمالی در ادامه با بیان این که امیدواریم  با افتتاح این سالن  شاهد رشد وشکوفایی استعدادهای تیراندازی باشیم اعلام کرد: سالن تیراندازی بادی بندرعباس با ظرفیت بیش از ۲۰۰ نفر تماشاگر و اعتبار هزینه شده ۵۳ میلیارد ریال به افتتاح رسیده و دارای تجهیزاتی شامل ۲۵ خط سیبل کش الکتریکی، ۲۵ عدد پرژکتور روی هدف، بخش های سالن تمرین و مسابقه، اتاق اداری و داوری، نمازخانه، بوفه، رختکن و سرویس بهداشتی است.


استاندار هرمزگان  هم در این آیین گفت:  تیراندازی ورزشی است که در قرآن و احادیث به آن تاکید شده است، این رشته ظرفیت های بالایی را در بخش زنان و مردان دارد و حضور پررنگ بانوان تیرانداز در مراسم امروز تایید کننده این موضوع است.


مهدی دوستی افزود: برخی رشته های ورزشی به یک دوره سنی محدود است اما تیراندازی جامعیت بیشتری دارد و برای اوقات فراغت وسلامتی نیز بسیار مفید است.


استاندار هرمزگان در خصوص رفع مشکل سلاح و تجهیزات در این رشته ورزشی گفت: در حال پیگیری موضوع هستیم و با توجه به قولی که دادیم امید است مهمات و سلاح مرغوب را خریداری کرده و در اختیار نخبگان این رشته قرار دهیم.

گفتنی است عملیات احداث این سالن بیش از 10 سال به طول انجامیده بوده که با حمایت استاندار هرمزگان و همت اداره کل ورزش و جوانان و راه و شهرسازی امروز این سالن برای ورزشکاران رشته تیراندازی آماده شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. 
این سالن ورزشی در زمینی به مساحت 1267 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 53 میلیارد ریال احداث شده و دارای امکاناتی همچون سالن تیراندازی، ساختمان اداری، رختکن خواهران و برادران و نمازخانه است.
غیرقابل انتشار: 1منتشر شده: 2
سنپر
۲۶ مهر ۱۴۰۱
چرا ادرس و تلفنی ذکر نشده
Ayuob
۱۹ امرداد ۱۴۰۱
ادرس دقیق هم لطف کنید قرار بدید
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها