تیم ملی اسکواش در کیش اردو می‌زند



سرمربی تیم ملی اسکواش از اعزام ۴ ورزشکار به مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی خبر داد و گفت: به منظور آمادگی بهتر بازیکنان برای شرکت در این مسابقات، ملی پوشان ۲۰ مهر در کیش اردو خواهند زد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، مجید روحانی اظهار کرد: مسابقات اسکواش قهرمانی آسیا آبان ماه در کره جنوبی برگزار می‌شود که برای حضور هر چه قویتر در این تورنمنت، قرار است حمیدرضا ضیاء کاشانی، سپهر اعتمادپور و سمیع الله قاصد آبادی ۱۰ مهر به مسابقات جایزه بزرگ بنگلادش اعزام شوند و علیرضا شاملی نیز ۲۵ مهر به مسابقات بین‌المللی پاکستان می‌رود تا با آمادگی بالایی در قهرمانی آسیا شرکت کنند.

وی گفت: اردوی آمادگی تیم ملی اسکواش با حضور این ۴ ملی پوش برای شرکت در قهرمانی آسیا از ۲۰ مهر در کیش برگزار می‌شود و تا ۸ آبان قبل از اعزام به کره جنوبی ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی اسکواش در ارزیابی از وضعیت تیم ملی برای شرکت در قهرمانی آسیا، تصریح کرد: سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا که در مالزی برگزار شد در جایگاه هفتم قرار گرفتیم، امسال بازیکنان با تمرینات منظمی که داشتند در شرایط بسیار خوبی بسر می‌برند، تلاش بر این است که جایگاه خود را از هفتمی ارتقاء ببخشند و جزو ۴ تیم برتر قرار بگیرند.

روحانی در پایان یکی از مشکلات تیم اسکواش را عدم حمایت حامیان مالی از این رشته عنوان کرد و افزود: نبود اسپانسر در این رشته سبب شده تا ورزشکاران نتوانند به تورنمنت‌های بیشتری اعزام شوند و همین مساله تاثیر نامطلوبی بر روی عملکرد بازیکنان دارد، البته ورزشکاران ما همیشه سعی کرده‌اند با وجود تمام سختی‌ها بهترین نتایج را در مسابقات کسب کنند، امیدوارم در قهرمانی آسیا نیز شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که تیم ما بهترین عملکرد را داشته باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها