لیگ یک فوتبال ساحلی باشگاه های کشور:

سلام دوباره شهرداری بندرعباس به لیگ برتر



هفته نهم لیگ یک فوتبال ساحلی کشور با برگزاری پنج دیدار پیگیری  شد.

  


به گزارش صبح ساحل، در گروه اول  سه دیدار برگزار شد که هر سه دیدار برای تعیین تیم صعودکننده و تیم سقوط کننده تاثیرگذار بودند.
پاس جوان گناوه برای این که سرنوشت صعود را به هفته آخر و در خانه خود بکشاند باید حتما از اردکان را در خانه اش شکست می داد.
فولاد در خانه میزبان استقلال خوزستان بود  و برای این که کار صعود را به اما و اگر نکشاند باید امتیازات کامل این دیدار را به خود اختصاص می داد که در پایان موفق به این کار هم شد.  
در دیدار فولاد و استقلال خوزستان بازی را  تیم استقلال خوزستان شروع کرد و در همان ثانیه های ابتدایی دوازده دقیقه نخست دروازه فولاد را باز کرد.
بعد از این گل قرمزپوشان فولاد هرمزگان میدان داری کردند و در دقیقه سوم امیرحسین حمزه پور گل مساوی را به ثمر رساند.  در ادامه دوازده دقیقه اول فولاد هرمزگان صاحب سه گل دیگر شد. ابتدا فریبرز زارعی و بعد از آن  فاروق پسنده دبل کرد تا شاگردان مجتبی ذاکری در تیم فولاد با برد چهار بر یک به استقبال دوازده دقیقه دوم بروند. فولاد هرمزگان دوازده دقیقه دوم را هم با گل امیرحسین حمزه پور شروع کرد و این گل تا پایان باقی ماند تا بازی پنج بر یک شود.
در دوازده دقیقه سوم گل ششم فولاد هرمزگان هم به ثمر رسید که این گل را حجت الله اربابی زد. گل ششم را زد. گل دوم آبی پوشان خوزستانی در چهار دقیقه مانده بود به پایان بازی به ثمر رسید تا نتیجه شش بر دو شود. در ادامه آبی پوشان خوزستانی به گل سوم هم دست یافتند تا فاصله گل ها به سه برسد.
نتیجه شش بر سه تا پایان باقی ماند و قرمزپوشان هرمزگانی سه امتیاز حساس این دیدار را از آن خود کردند.
فولاد هرمزگان در هفته دهم و پایانی برای صعود به لیگ برتر  باید در مقابل پاس جوان گناوه در ورزشگاه خلیج فارس گناوه به میدان برود و سه امتیاز این بازی را از آن خودش کند.
در حساس ترین دیدار این هفته گروه دوم  شهرداری بندرعباس صدرنشین گروه به مصاف پارت سمنان در ورزشگاه سیمرغ سمنان رفت.
شهرداری بندرعباس در صورت کسب پیروزی  یک هفته مانده به پایان این رقابت ها جواز حضور در لیگ برتر فصل بعد را به دست می آورد که این اتفاق برایش افتاد.
شاگردان منصور مدارایی در این بازی سه بر دو به برتری دست یافتند تا یک بار دیگر شهرداری بندرعباس راهی لیگ برتر شود. علی میرزایی دو گل و پوریا سورویی یک گل برای شهرداری بندرعباس به ثمر رساندند.
تیم شهرداری بندرعباس در هفته دهم و پایانی دوشنبه یازدهم مهرماه در یک بازی تشریفاتی در ورزشگاه غدیر بندرعباس به دیدار شهرداری چلیچه خواهد رفت.
در سایر دیدار های هفته نهم لیگ یک فوتبال ساحلی کشور شهرداری چلیچه با  دهیاری ملاباشی یزد در ورزشگاه شهدا چلیچه بازی کرد که این بازی ۸ بر سه به سود شهرداری چلیچه به پایان رسید.
چادرملو جوان اردکان میزبان پاس جوان گناوه در ورزشگاه آزادی اردکان بود که در پایان تیم پاس جوان گناوه چهار بر سه به برتری رسید تا کار صعود این تیم و فولاد هرمزگان به لیگ برتر به هفته آخر کشیده شود.
ملوان بندرانزلی با  ملوان بندرگز در ورزشگاه منطقه آزاد انزلی بازی کرد که این دیدار چهار بر دو به سود ملوان بندرانزلی به پایان رسید.

  

سلام دوباره شهرداری بندرعباس به لیگ برتر

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها