کیش رتبه اول علمی آموزش و پرورش استان هرمزگان را کسب کرد



رئیس اداره آموزش و پرورش کیش با اشاره به برگزاری امتحانات نهایی، آموزشی و کنکور سراسری، گفت: جزیره کیش رتبه اول علمی آموزش و پرورش استان هرمزگان را کسب کرد.

      

به گزارش صبح ساحل،  پرویز حیدری راد با اشاره به اینکه جزیره کیش چندسالی است رتبه نخست علمی در حوزه نتایج امتحانات سراسری، کنکور و مباحث آموزشی کسب می‌کند، گفت: در بین ۷۵۰ منطقه کشور بین ۶۰ تا ۷۰ قرار داریم.

رئیس اداره آموزش و پرورش کیش با اشاره به قبولی ۳۴ دانش آموز در المپیاد دانش آموزی گفت: امیدواریم با کمک مسئولان و رسانه‌ها بتوانیم فضای آموزشی را به بهترین شکل برای دانش آموزان فراهم کنیم.

وی به برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش کیش بعد از دوسال با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: براساس تفاهم نامه دبیر شورایعالی مناطق آزاد با وزیر آموزش و پرورش، مسائل و مشکلات آموزش و پرورش کیش بررسی و پیگیری می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش کیش در خصوص واگذاری ساختمان دانشگاه آزاد، گفت: این ساختمان فقط در فضای مجازی تحویل آموزش و پرورش کیش شد و در واقعیت هنوز این واگذاری انجام نشده است.

پرویز حیدری راد افزود: دانشگاه آزاد نیز در حال برنامه ریزی برای راه اندازی مدارس سما در جزیره کیش است.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای حل مشکلات فرهنگیان کیش، افزود: سازمان منطقه آزاد کیش مکانی را برای اسکان چهل نفر از معلمان مجرد دانشگاه فرهنگیان تجهیز کرده و قرار است تا پایان هفته واگذاری این مکان به آموزش و پرورش کیش نهایی شود.

وی تصریح کرد: در بخش معلمان زن نیز در حال پیگیری هستیم تا بتوانیم برخی از دغدغه‌های فرهنگیان را برطرف کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش کیش با اشاره به سفر معاون وزیر آموزش و پرورش به جزیره کیش گفت: آقای محمودزاده در سفر خود با اشاره به کمک‌های سازمان منطقه آزاد کیش، این کمک‌ها را بی نظیر توصیف کرد و از همکاری منطقه آزاد کیش با آموزش و پرورش قدردانی کرد.

پرویز حیدری راد گفت: کلاس‌های درس به شکل حضوری در جزیره کیش در حال برگزاری است و از تمام ظرفیت برای برگزاری کلاس‌های درسی استفاده می‌کنیم.

وی گفت: کمبود نیرو در برخی از مقاطع را براساس مجوز‌های که وزارت آموزش و پرورش ارائه کرده است درحال رایزنی و برطرف کردن هستیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها