نخستین دوره تور آزاد والیبال ساحلی زنان کشور

نایبند بندرعباس عنوان سومی ایران را کسب کرد



تیم نایبند، نماینده هرمزگان در نخستین دوره تور آزاد والیبال ساحلی زنان کشور به مقام سوم  دست یافت.

 


به گزارش صبح ساحل، نخستین دوره تور ملی والیبال ساحلی آزاد زنان ایران با حضور ۲۴ تیم که دو تیم از هرمزگان بودند پس از برگزاری ۴۰ مسابقه به پایان رسید.
در این مسابقات تیم‌های مازندران یک (فاطمه عباس‌نیا-یاسمن سنائی) و گلستان (ثریا قلیچ‌نیازی- زهرا خان‌محمدی) در آخرین مسابقه این رقابت‌ها برای کسب مقام قهرمانی به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده مازندران با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و قهرمان شد.
گلستان در ست نخست این دیدار ۲۱ بر ۱۸ به پیروزی رسید، اما در ست‌های دوم و سوم با امتیازهای ۲۱ بر ۱۴ و ۲۱ بر ۱۹ نتیجه را به حریف قدرتمند خود واگذار کرد تا به مقام نایب قهرمانی اکتفا کند.
در دیدار رده‌بندی نیز تیم  نایبند  یک نماینده  هرمزگان (فاطمه پلاشی- آتوسا صباوند) موفق به شکست مازندران دو (ساحله معصومی-زهرا کاظمی‌نژاد) شد و به مقام سوم رسید.  محبوبه رنجبری مربی و مینا محمدی سرپرست تیم نایبند بندرعباس در این مسابقات بودند.
دو نماینده دیگر هرمزگان نایبند ب و قشم نتوانستند روی سکو بروند.‌ مراسم اهدای کاپ و مدال تیم‌های اول تا سوم این مسابقات با حضور فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال برگزار شد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها