در دیدار فرماندار و شهردار شیراز تأکید شد؛

عزم راسخ برای ساماندهی معتادین متجاهر/ جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در روستاهای حریم شیراز



در جلسه‌ای که با حضور فرماندار و شهردار کلانشهر شیراز برگزار شد، بر تعامل و همکاری دوسویه برای رفع مشکلات شهری تأکید شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، در جلسه‌ای که با حضور فرماندار و شهردار کلانشهر شیراز برگزار شد، بر تعامل و همکاری دوسویه برای رفع مشکلات شهری تأکید شد.

لطف‌الله شیبانی فرماندار شهرستان شیراز در این دیدار با تبیین مسائل همچون ساماندهی معتادین متجاهر تصریح کرد: این معضل از مشکلات این کلان‌شهر بوده که باید با عزمی راسخ به سمت حل آن حرکت کرد.

او بر فعال کردن بازارچه‌های عرضه میوه و تره‌بار در سطح شهر تصریح و اظهار کرد: ساماندهی بازارچه‌های عرضه مستقیم میوه و تره‌بار، میوه موردنیاز مردم را با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار تأمین خواهد کرد.

فرماندار شهرستان شیراز در ادامه این دیدار بر جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز در روستاهای حریم این شهرستان تأکید و تصریح کرد: اجرای طرح هادی موجب تعیین حریم مشخصی برای روستاها خواهد شد.

محمدحسن اسدی شهردار شیراز نیز در این دیدار، تعامل مدیریت شهری با فرمانداری را پیش‌نیازی برای رفع موانع امور شهری دانست.

به گفته مدیر ارشد شهری شیراز؛ مشارکت دستگاه‌های متولی در اداره شهر باعث هم‌افزایی و تعالی و رشد این کلانشهر می‌شود.

او نیز با تأکید بر ساماندهی معتادین متجاهر تصریح کرد: زیبنده شهر شیراز نیست که در آن شاهد حضور معتادین متجاهر و متکدیان باشیم.

افزایش سرانه فضاهای فرهنگی ازجمله کتابخانه‌ها و جانمایی کتابخانه مرکزی در مکانی مناسب از دیگر مواردی بود که شهردار کلانشهر شیراز بر آن تأکید داشت.

بخش پایانی سخنان اسدی بر مقوله حریم شهر و اجرای طرح هادی اختصاص داشت که اسدی دراین‌باره گفت: سایر دستگاه‌های خدمات رسان وقتی خدمات خود را به ساخت‌وسازهای غیرمجاز ارائه می‌دهند، این موضوع امر رسیدگی به تخلفات ناشی از ساخت‌وسازهای غیرمجاز را دشوار می‌کند.

او بیان کرد: دستگاه‌های متولی به جد با تغییر کاربری اراضی در حریم شهر شیراز برخورد کنند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها