مسابقات جام مهر و دوستی فورخورج

تیم شهید عباس جام‌ قهرمانی را بالای سر برد



مسابقات فوتبال جام مهر و دوستی فورخورج  همزمان با تولدت پیامبر(ص) و روز اخلاق و مهر ورزی برگزار شد.

 


به گزارش صبح ساحل، در این مسابقات شش تیم شهید عباس، شهیدالهیار، سرچشمه، ندای آرامش، وحدت و بشارت در یک گروه به صورت دوره ای به مدت پنج  هفته با هم به رقابت پرداختند که در  پایان با قهرمانی تیم شهید عباس به پایان رسید. در این دوره از بازی ها تیم شهیدعباس با ۱۲ امتیاز به مقام قهرمانی رسید و  تیم سرچشمه با کسب ۱۰  امتیاز نایب قهرمان شد.
درپنج  هفته برگزاری این مسابقات ۷۹  گل توسط ۲۵  بازیکن به ثمر رسید  و کورش دهقانی از تیم سرچشمه با زدن ۱۰ گل عنوان آقای گلی را کسب کرد.
در حاشیه مراسم اختتامیه این بازی ها از زحمات حسین پزشک مربی خوب و با اخلاق که بیش از یک دهه بدون هیچ چشمداشتی وقت خود را صرف آموزش و تربیت بازیکنان فورخورج کرده بود  با اهداء لوح سپاس قدردانی شد. علیرغم دعوت از نمایندگان  مجلس، مدیران و مسئولین حوزه ورزش ، اختتامیه این مسابقات بدون حضور حتی نماینده ای و با حضور پرشور ورزشکاران، معتمدین، پیشکسوتان، دهیار و اعضای  شورای اسلامی روستای فورخورج برگزار شد و کاپ قهرمانی و جوائز به  تیم های اول و دوم اهدا شد.
بازیکنان تیم فوتبال شهید عباس  را سیروس دهقانی ، مرتضی قاسمی،  رضا دهقانی ، ایمان عامری،  مرتضی دهقانی ، سعید افسائی، آرمین دهقانی، ابوطالب روئین، مهرداد دهقانی، مهدی پورفردی  ابوالفضل روئین و محمدمهدی دهقانی تشکیل می دادند.

 

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها